Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ert0o

Ert0o

• Lid sinds 22 augustus 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 14:46

Na een tijdje zelf te hebben gezocht naar een Note 2 toetsenbord voor de s3 heb ik eindelijk iets gevonden. Hiermee wil ik het graag met jullie delen. Veel mensen hebben last van FC nadat ze de Note 2 keyboard geinstalleerd hebben.

MAAK VOOR DE ZEKERHEID EEN BACKUP VAN JE ROM

EIGEN RISICO!!!

Zelf getest op deze manier en ik draai er nog steeds op.

Als 1ste zorg dat je telefoon geroot is.
Hier een linkje ervoor: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/34411-how-root-access-sgs3.html (thnx to DaveHD & L4rko).

2e download deze file: Note2multi dpi IME NoAutoCorrect - Free Download from mediafire - 4-shared.eu

TIP: ZORG DAT JE EEN ROOT EXPLORER HEBT OP JE TELEFOON VOOR JE GAAT INSTALLEREN!!!!

3e installeer de zip bestand via CWM en nadat je telefoon opnieuw opstart zul je bij de meesten wel zien dat Samsung Toetsenbord gestopt wordt telkens. (FC).

4e Zorg dat je naar je Root explorer gaat (kan irritant zijn door de FC telkens).

Zorg dat je /system op RW staat.
Hierna ga je naar /system /app en zoek hier SamsungIME.odex en VERWIJDER deze. (niet het apk bestand)

Start hierna je telefoon opnieuw en je bent klaar voor gebruik.

Bewerkt (1 mei 2013 14:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren