Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

PtR

PtR

• Lid sinds 22 maart 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 12:31

Hi,

Iedereen heeft wel vragen over de batterijduur bij de Samsung Galaxy SIII, toch?

Een werkdag houdt ie het nog wel gewoon uit, maar een lange daguitstap of een weekendje weg… Instellingen legio, maar wat als je nu echt gewoon méér power wilt stoppen in die handel?

Zijn er mensen op het forum die ervaringen hebben met extended batterijen van diverse merken?

Wat leren de ervaringenjullie? Welke aankoop is nuttig, welke ronduit gevaarlijkof gewoon ridicuul?

Ikzelf ben de eigenaar van zo'n zonnecelletje, hetwelke je op een zonnig terras kan gebruiken om je phone wat meer juice te geven.
Maar zoveel zon hebben we niet altijd ter beschikking,dus niet altijd even handig, anderzijds werkt het wel goed.

Vandaar dus dat ik nu uitkijk naar ervaringen met extended batterijen, maar je hebt er een hele willekeur in…

Zo verdeel ik;

- interne extended batterijen
* zelfde capaciteit als origineel
* verhoogde capaciteit
* hoge capaciteit
- externe extended batterijen
* met opzetstuk direct te verbinden met phone
* met kabel
* verschillende capaciteiten

Voor alle modellen is natuurlijk iets te zeggen…

Bewerkt (27 april 2013 12:31)
DikkeWim

DikkeWim

• Lid sinds 28 maart 2013
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 12:56

Ik heb onlangs op Schiphol een losse externe batterij gekocht van MiTone. Deze is 5200 mAh en je kunt daarmee (in je jaszak) je SIII zo'n 2.5 x opladen. Snoertjes zitten erbij, incl. die voor een iPad/iPhone. Ik heb er €39voor betaald. Werkt prima.

Beter zou zijn geweest als de batterij van de SIII het langer zou uithouden. Die van mij loopt binnen 8 uur 90% leeg, terwijl ik 'm niet gebruik, bluetooth, dataverkeer en GPS uit heb staan. Eigenlijk knap waardeloos. Een zwaardere batterij van 2300 mAh heeft nauwelijks verbetering gebracht.

Veel succes.

Bewerkt (27 april 2013 12:56)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 27 april 2013
  • 21:49

DikkeWim;402586
Beter zou zijn geweest als de batterij van de SIII het langer zou uithouden. Die van mij loopt binnen 8 uur 90% leeg, terwijl ik 'm niet gebruik, bluetooth, dataverkeer en GPS uit heb staan. Eigenlijk knap waardeloos. Een zwaardere batterij van 2300 mAh heeft nauwelijks verbetering gebracht.

Veel succes.
Niets doen en volledig leeglopen? Ik doe ong 8 uur met mijn bat als ik hem.middelmatig gebruik….maar NIETS doen en einde dag lege bat heb ik echt nog nooit gehad……klinkt je ook erg raar. Je zegt dat alles uitstaat? :confused::confused:

Bewerkt (27 april 2013 21:49)

AW Forum Queen voor het leven

Franciskine

Franciskine

• Lid sinds 02 augustus 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 23:31

Vooral het wifi gebruik kost veel energie, niet als je verbinding hebt maar wel als er constant naar een verbinding wordt gezocht….

Bewerkt (27 april 2013 23:31)
Tim_vr6

Tim_vr6

• Lid sinds 25 oktober 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 09:38

Ik heb deze batterij erin zitten.
Werkt perfect, echter je telefoon word wat dikker en zwaarder, maar ik vind dat wel fijn, want met orginele batt. vind ik de telefoon te licht in mijn handen, is mij al vaker voorgekomen dat ik met bladeren de telefoon uit mijn handen liet vallen.

Konkis High Capacity Accu Set Blue (4300mAh) + Accudeksel - Samsung i9300 Galaxy S III - MobielBereikbaar.nl

Bewerkt (28 april 2013 09:38)
ilzz

ilzz

• Lid sinds 17 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 10:46

Deze batterij heb ik ook via deze site gekocht en bevalt mij prima. Heeft alleen iets minder voltage wat essentieel is bij opstarten toestel. Heeft nog geen problemen gegeven. Misschien als batterij oud is?

Bewerkt (28 april 2013 10:46)
PtR

PtR

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 16:45

Je kan je batterij proberen te kalibreren, kan de truuk doen, maar er zijn gekende problemen.

Mijn batterij houdt het nu een 10-13uur uit, maar als ik kijk welke apps er steeds blijven lopen niet onlogisch. Deze killen lost het ook niet op, ze starten telkens toch terug op, maar toch merk ik zo enig verschil.

Bewerkt (3 mei 2013 16:45)
PtR

PtR

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 17:06

DikkeWim;402586
Ik heb onlangs op Schiphol een losse externe batterij gekocht van MiTone. Deze is 5200 mAh en je kunt daarmee (in je jaszak) je SIII zo'n 2.5 x opladen. Snoertjes zitten erbij, incl. die voor een iPad/iPhone. Ik heb er €39voor betaald. Werkt prima.

Veel succes.

Je kan je batterij proberen te kalibreren, kan de truuk doen, maar er zijn gekende problemen.

Mijn batterij houdt het nu een 10-13uur uit, maar als ik kijk welke apps er steeds blijven lopen niet onlogisch. Deze killen lost het ook niet op, ze starten telkens toch terug op, maar toch merk ik zo enig verschil.

———- Update van bericht ———-

Tim_vr6;402685
Ik heb deze batterij erin zitten.
Werkt perfect, echter je telefoon word wat dikker en zwaarder, maar ik vind dat wel fijn, want met orginele batt. vind ik de telefoon te licht in mijn handen, is mij al vaker voorgekomen dat ik met bladeren de telefoon uit mijn handen liet vallen.

Konkis High Capacity Accu Set Blue (4300mAh) + Accudeksel - Samsung i9300 Galaxy S III - MobielBereikbaar.nl

Wordt ie niet veels te dik daardoor? Jammere is dat het niet meer in een standaard hoesje past.

Kleinere batterijen vereisen dan weer dat je regelmatig switchen moet…

———- Update van bericht ———-

Franciskine;402660
Vooral het wifi gebruik kost veel energie, niet als je verbinding hebt maar wel als er constant naar een verbinding wordt gezocht….

De apps Delayed Lock & Smart Wifi toggler doen daarvoor bij mij de truuk wel.

Bewerkt (3 mei 2013 17:06)
tottianovic

tottianovic

• Lid sinds 04 mei 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 18:07

ik raad jullie zerolemon aan, dat is een 7000 mAh batterij waarbij de galaxy s3 5+ dagen lang mee kan gaan. Zoek op google en je zal 'm vinden.

Bewerkt (4 mei 2013 18:07)
Tam

Tam

• Lid sinds 25 augustus 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 18:14

ik heb er eentje besteld van 3300 mAh, merk weet ik zo niet, besteld bij een telecom bedrijf. Krijg hem als het goed is dinsdag, ben benieuwd.

Bewerkt (4 mei 2013 18:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren