Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rcastricum

rcastricum

• Lid sinds 17 november 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 14:16

Hoi wie kan me helpen ik ben plots op mijn telefoon al mijn agenda items en afspraken kwijt tot 11 mrt 2013 die ervoor zijn dus allemaal weg.
Op mijn tablet (ipad) en Google agenda staan ze wel gewoon.
Ik krijg de rest maar niet gesinc met mijn telefoon….HELUP

Bewerkt (23 april 2013 14:16)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 23 april 2013
  • 14:45

Kijk eens in de splanner welke agenda's allemaal getoond worden. Staat google daar ook tussen? Verder moet je heel goed opletten (ik spreek uit ervaring) dat splanner je agenda items opslaat op google. Klik op het +je voor een nieuwe afspraak en kijk waar hij word opgeslagen.

Edit: kijk ook bij instellingen-accounts-google of agenda daar per ongeluk niet staat uitgevinkt

Bewerkt (23 april 2013 14:45)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

rcastricum

rcastricum

• Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 14:56

Vinkje staat bij mijn gmail account ook als ik een nieuwe afspraak wil toevoegen maar hij sync alleen maar tot 23 mrt en verder terug gaat hij niet……

Bewerkt (23 april 2013 14:56)
rcastricum

rcastricum

• Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 18:54

Vinkje staat bij mijn gmail account ook als ik een nieuwe afspraak wil toevoegen maar hij sync alleen maar tot 23 mrt en verder terug gaat hij niet……

———- Update van bericht ———-

Zelf gevonden…is hier iemand bekend mee?

The S Planner Calendar is only syncing with my Google Calendar from April 2012 through April 2013, leaving out other months, past and future. My Google Calendar has events from 2008 through 2014. The only solution to getting my full calendar displayed is to go to Google Calendar itself. BTW, the I Pad doesn't have any issue at all showing the full Google Calendar or syncing with it, and it is not a google product!

It's ALWAYS been an issue that Android phones will ONLY sync a month (or two?) months of past appointments and twelve months of future appointments. It's been raised time and time again with Google and makes Android phones unattractive for business and anyone who relies on past calendar data, but they have done nothing about it.

Bewerkt (23 april 2013 18:54)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 09:13

Inderdaad, ik heb hierover ook eens een heel artikel gelezen. Een smartphone (of tablet) gaat nooit ver in het verleden synchroniseren (tot een maand terug ongeveer). Als je de volledige geschiedenis wil bekijken moet je je agenda op een computer of via een browser raadplegen.

En als ik me goed kan herinneren is hierover ook al een thread geweest op ons forum, en heeft iemand een app aangeraden die langer terug kan synchroniseren. Via de zoekfunctie moet die thread wel te vinden zijn…

Bewerkt (24 april 2013 09:13)
Bart_B

Bart_B

• Lid sinds 09 augustus 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2013
  • 16:33

Ook ik zou graag mijn volledige googleagenda op mij SII krijgen die door de update naar 4.1.2 van mei 2013 gereduceerd werd tot een maand voor de installatie. Heb enkele agenda's uitgeprobeerd maar steeds hetzelfde probleem. CalenGoo vermeldt dat ‘oudere data ’overgezet worden'… niet dus.
Ik heb gezocht naar die thread naar die specifieke app maar niet gevonden… iemand een idee?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 9 augustus 2013
  • 17:50

Zomaar een wilde gedachte: uit nieuwsgierigheid keek ik net in mn agenda en ik zie alle afspraken vanaf het begin, ergens in 2012. Nu heb ik sinds kort een nieuwe telefoon dus is bij het instellen hiervan alles gesynchroniseerd. Kan dus zijn dat je al of niet met een factory set of met account opnieuw koppelen uit de brand bent……

Bart_B

Bart_B

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2013
  • 17:51

het is me gedeeltelijk geluk na uren zoeken
op http://developer.samsung.com/forum/board/thread/view.do?boardName=GeneralB&messageId=211924 vond ik volgende uitleg voor een S3, maar het werkte ook voor mijn S2. Mijn hele online google agenda is zichtbaar geworden tot één jaar terug in Splanner en Google agenda app.
het derde punt: ‘wipe cache’ heb ik niet gedaan (vond het niet als leek)… maar het kwam wel in orde.

Dear Developers and S3 colleagues,

other guys and me solved the problem this evening! Just do:

- removed google account from the S3 (trust in me, you won't lose any data)
- switch off the device
- wipe cache partition (press volume down+home+power, choose wipe cache partition, enter with the power button, then reboot system)
- swicht on the device
- add the google account…

DONE! the Agenda-Calendar sinc will return to run, without other apps! All the data (phone book, events on the calendar and so on…will be there, nothing will miss). Try it!

Cheers mates!

Andrea

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 9 augustus 2013
  • 18:11

En dat is ongeveer de how to van mn vorige berichtmooi dat het werkt!

Bart_B

Bart_B

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2013
  • 20:13

het kan blijkbaar nog eenvoudiger…
op http://androidforums.com/samsung-galaxy-note/510081-sync-entire-google-calendar-phone-solution.html
staat:
I looked at my Google Calendar on my desktop for the oldest event and noted the date and description. I went to settings and exported the Calender to my pc. Using notepad, I used edit to find the event “summary” with that title in the .ics file. I changed the event title in the summary by adding a word (any word or character will do.) I saved the modified .ics file and imported the modified .ics back into Google Calender on the desktop. When I resynced the phone, the event dates went all the way back to 2009.

en nu staat echt ‘heel’ mijn agenda vanaf 2008 in Splanner en google agenda app

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren