Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bigds9fan

bigds9fan

• Lid sinds 11 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 april 2013
  • 18:57

Hallo,

Heb een Galaxy S3 welke ik een weekje geleden in de toiletpot liet vallen. Ja, het klassieke verhaal. In elk geval, het scherm was kapot en dat heb ik op eigen kosten laten vervangen. Want het was mijn eigen schuld.

Vandaag kreeg ik hem terug en alles leek goed te werken alleen stond het toestel in de veilige stand. Probeerde alles wat ik online vond (op starten, batterij eruit en opstarten en zelfs een complete herinstallatie) maar niets werkte.

Kan wel naar een service punt van Samsung maar die zit niet in mijn woonplaats dus ik besloot hier maar even te vragen of iemand iets weet. Ik ben echt ten einde raad.

Het is een Galaxy S3 met de laatste firmware (een van de dingen die de veilige stand zou kunnen opheffen was een firmware update) en een abbonement van Vodafone.

Ferry

Bewerkt (21 mei 2013 14:32)
Patt_e

Patt_e

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 12 april 2013
  • 01:33

Opzich vreemd dat die al in veilig modus stond omdat veilig modus uitgaat na een reboot.

Maar goed ondanks dat het al aanstaat zou ik het nog een keer aanzetten door het volgende te doen:

-telefoon uitzetten
-de Power knop indrukken totdat je het Galaxy SIII logo ziet.
- Power knop los laten als je het logo ziet en de onderste volume knop ingedrukt houden ( volume down) totdat je in het lockscreen zit dus eigenlijk totdat wanneer de telefoon helemaal opgestart is.

Je zou nu in de veilig modus moeten zitten ook al zit jij daar al in. Nu zou je de telefoon gewoon opnieuw moeten opstarten om in normal mode te komen.

HTC Desire => Verkocht
Xperia Mini Pro => AOKP 4.1
Galaxy Nexus = > RIP
Galaxy S3 => Verkocht
Nexus 7 => RIP
Nexus 7 '13 => Dirty Unicorns 5.1.1
Nexus 5 => Dirty Unicorns 5.1.1

bigds9fan

bigds9fan

• Lid sinds 11 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 april 2013
  • 06:49

Bedankt voor je reactie. Heb het 2 keer geprobeerd zonder succes. Omdat volume knop na een keer bleef haken vermoed ik dat het nieuwe scherm niet helemaal goed vast zit. Volgens veel bronnen de optie knop (linksonder) ingedrukt moet blijven om in de safe mode te komen, verdenk ik deze ervan binnenin niet goed te zitten.

Ga vandaag bij de winkel langs en laat ze nogmaals kijken.

Js3mini

Js3mini

• Lid sinds 19 april 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 april 2014
  • 23:54

Thanks!

In 1keer gelukt super.
bedankt voor je hulp.

Js3mini…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren