Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jamson85

jamson85

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2013
  • 11:06

Bedankt zo ver voor jullie adviezen!

DikkeWim
Ik heb alle updates gedaan. Vanmiddag heb ik een factory reset gedaan. Helaas moet ik weer wel al mijn emailaccount instellen…..
Het ziet er naar uit dat de batterij nu langzamer leegloopt. Misschien dat dit gaat helpen. Ik houd jullie op de hoogte.

Bedankt zo ver voor jullie adviezen!

het is jammer dat je nog op stock zit, want dat maakt het daadwerkelijk analyseren van je probleem wel wat lastiger..

Het is namelijk zo dat veel apps “verborgen” receiver hebben, die dus gewoon zorgen dat je telefoon idd moeilijker in deep sleep gaat zoals al een keer eerder gemeld in dit topic..

Met de “normale” battery saving apps“ of de ”taskmanagers“ die je hebt voor niet geroote toestellen, kan je wel het één en ander aan winst boeken, door bepaalde apps ”uit te schakelen“, echter geen van deze apps zal diepgaande systeemapps/kernel toegang krijgen… En zal dus inhouden dat bepaalde apps gewoon alsnog op de achtergrond zullen blijven draaien..

Enige wat je wel kan doen is zorgen dat je voor zo min mogelijk apps de synchronisatie aan hebt staan (of op zo hoog mogelijke synchronisatie 1x per dag,ofzo ipv elk uur).
Daarnaast dus schermhelderheid niet op automatisch, maar met vooringestelde helderheidsniveau's werken..
Ik zelf heb op mijn S3 een profile programma staan, (smart profiles) en daar heb ik gewoon profielen gemaakt.. Als ik aan werk ben (oftewel binnen) heb ik geen helderheid van 60% nodig, volstaat 25% en ga zo maar door..
en zo zijn er allemaal kleine tips (geen trilstand, scherm time out op 15 sec,etc)..

Maar adviezen als better battery stats zullen niet werken, dit werkt enkel als je geroot hebt.. Dan komen apps als greenify ook kijken en kan je via rom toolbox ”senders" uitzetten via auto start manager..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren