Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

humo

humo

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #1
  • 26 maart 2013
  • 14:38

Na het bijwerken van verschillende apps ..werkt google play niet meer ..en als ik mijn telefoon aan zet krijg ik de melding :
het proces com.google.
process.gapps is gestopt
ok

mijn telefoon hangt dan ..en langzaam aan kan ik hem weer gebruiken


hoe kan dit .. en hoe verhelp ik het

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #2
  • 26 maart 2013
  • 14:42

Ga naar Menu> instellingen> applicatiebeheer> alles. Zoek daar je play app en wis je gegevens.

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

humo

humo

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #3
  • 26 maart 2013
  • 15:03

helaas gegevens gaan idd weg ..maar doet het nog steeds niet

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #4
  • 26 maart 2013
  • 15:13

Heb je er misschien een custom rom op gezet?

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

thijsoost

thijsoost

  • Lid sinds 27 december 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • #5
  • 26 maart 2013
  • 23:01

rvd1969;394966
Ga naar Menu> instellingen> applicatiebeheer> alles. Zoek daar je play app en wis je gegevens.

Niet alleen de gegevens van de Play Store wissen, maar ook die van Google Play Services, enz..

Bewerkt (21 mei 2013 14:16)
evana16

evana16

  • Lid sinds 02 april 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 april 2013
  • 09:32

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd wordt.
Helaas helpt de genoemde oplossing niet.
Zijn ernog andere oplossingen?

Dit bericht typen duurde een kwartier omdat hij steeds blijft hangen. …

Bewerkt (21 mei 2013 14:22)
edtims

edtims

  • Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • #7
  • 3 april 2013
  • 10:10

Ik zeg dit wel vaker bij dit soort rare problemen en het is meestal ook wel gedaan maar toch word deze simpele oplossing vaak over het hoofd gezien.

Heb je telefoon al eens gewoon opnieuw opgestart?

Bewerkt (21 mei 2013 14:22)
tjittealtenburg

tjittealtenburg

  • Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #8
  • 18 april 2013
  • 20:34

Ik heb hetzelfde probleem…

Uiteindelijk toch maar een harde reset?

Bewerkt (21 mei 2013 09:53)
hutje72

hutje72

  • Lid sinds 25 april 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • #9
  • 25 april 2013
  • 20:47

Naar: Instellingen > Applicatiebeheer > Alles > Downloads (met Android pop) > Aanzetten.

Bewerkt (25 april 2013 20:47)
Clandroid

Clandroid

  • Lid sinds 14 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 14 augustus 2013
  • 13:21

Ik heb hetzelfde probleem, en de knop downloads ontbreekt in de lijst ‘alles’ in applicatiebeheer. Ik heb deze knop eerder gezien en gebruikt. Maar toen het aan en uitzetten hiervan niet werkte, heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart en sindsdien ontbreekt 'downloads in dat menu.

Wie kan me helpen mijn Samsung SIII mini weer operationaal te krijgen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren