Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 13 maart 2013
  • 21:08

Hahaha oké, ja met t9 werk ik al jaren niet meer, en ik hoopte dat je van je oude wilde afstappen en wennen aan het nieuwe, maar ik respecteer je keuzeverder weet ik niets van t9 . succes verder
Ja de nieuwe paus, zag net op tv dat ze een nieuwe hebben uitgekozen, niet dat ik gelovig ben of zo :p
Ja ik geloof in de kracht van Android hahaha

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)
Nynke

Nynke

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 21:24

Mimyow;390109
Geef mij ook maar de 3x4 toetsenborden. Maar jullie weten dus ook niet hoe je woorden toevoegd of gebruik kan maken van T9? Ik heb de S2 maar zit sinds de uitbreiding naar Jellybean (die versie heb jij denk ik ook, Nynke) met hetzelfde probleem als Nynke. Hij kent niet eens de simpele woorden ‘is’ en ‘we’ !
Geen idee of we dezelfde versie hebben, ik heb mijn telefoon pas sinds gisteren. Maar ehm, mijn Android versie is 4.1.2, misschien helpt dat? Die van mij kent wel normale woorden maar ik vind het dus erg vervelend dat ik geen losse letters kan typen etc. En dat ik niet handmatig nieuwe woorden toe kan voegen. Ik wilde ook op de telefoon inloggen op de site maar dat lukte dus niet omdat ik mijn eigen naam niet met hoofdletter kon schrijven. Op de HTC zat ook een knopje om te switchen tussen allemaal kleine letters/allemaal hoofdletters/begin vd zin met hoofdletter en de rest klein. Zit dat op de Samsung ook?

———- Update van bericht ———-

DaveDH;390113
Hahaha oké, ja met t9 werk ik al jaren niet meer, en ik hoopte dat je van je oude wilde afstappen en wennen aan het nieuwe, maar ik respecteer je keuzeverder weet ik niets van t9 . succes verder
Ja de nieuwe paus, zag net op tv dat ze een nieuwe hebben uitgekozen, niet dat ik gelovig ben of zo :p
Ja ik geloof in de kracht van Android hahaha
Nee, sorry. Blijf in deze maar gewoon lekker ouderwets denk ik. Enne jij ook gefeliciteerd met de nieuwe paus! Overigens ben ik wel gelovig maar niet Rooms Katholiek.

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)
Mimyow

Mimyow

• Lid sinds 30 september 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 22:29

Ik heb ook 4.1.2 , Nynke. Als je naar instellingen gaat, en dan naar taal en invoer, radartje achter samsung-toetsenbord aanklikken, voorspellende tekst uitzetten, dan kan je letter voor letter intypen. Om met een hoofdletter te beginnen, tik je je pijl in je toetsenbord aan. Ik hoop dat je hier een beetje mee bent geholpen, Nynke. Als jouw foon tenminste dezelfde indeling heeft als mijn s2.

Bewerkt (21 mei 2013 14:01)
roelblink

roelblink

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 193
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2013
  • 09:01

Ik heb voor mijn sgs3 een htc desire HD gehad, ik snap wat je bedoelt. Ik ben nu over gegaan naar de Swiftkey toetsenbord. Dit bevalt mij prima… Hij is in google market wel, maar ik heb evt ook een linkje voor een download

Bewerkt (21 mei 2013 14:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren