Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bart1965

bart1965

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2013
  • 12:12

ik heb mijn sgs3 geroot,( ik wilde er slimbean rom opzetten wat ik ook heb gedaan met mijn sgs2 zonder problemen.) vervolgens rom manager,titanium backup en cwm opgezet. naar recovery modus gegaan en alles was ok. vervolgens rom gedownload op het toestel en toen ik vervolgens naar de recovery mode ging kreeg ik eerst de droid te zien maar even later lag die droid op zijn rug met een rode driehoek erboven (driehoek met uitroepteken). wat heb ik mis gedaan of wat is er aan de hand ?? in recovery mode zie ik het volgende android system recovery <3e> volume up/down.... power button to select reboot system now apply update from adb apply update from external storage wipe datza/factory reset wipe cache partition apply update from cache #manual mode# --applying multi csc.. applied the csc-code : LUX succesfully applied multi csc. daarnaast ligt een droid met een rode driehoek boven wanneer ik reboot start het toestel normaal op en doet ie het blijkbaar maar ik ben wel een beetje verontrust door de uitgetelde droid en ik wil er slim bean rom op... iemand raad ??? alvast bedankt bart

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6014
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 18 februari 2013
  • 12:16

als ik dit beeld krijg zet ik er altijd een nieuwe rom met Odin op. In plaatst daarvan kun je ook een andere recovery er op zetten. In mijn geval werd dit probleem vooral veroorzaakt door ROM manager die er een andere recovery op zet die vervolgens niet werkt. Ik blijf dan ook uit de buurt van ROM manager tegenwoordig.

bart1965

bart1965

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2013
  • 12:52

nanders, kan ik dan best rom manager en cwm verwijderen ? hoe kan ik de rom via odin flashen bootloader, csc, pda,phone ? heb ik cwm voor de rest niet nodig ?? alvast badankt

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6014
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 februari 2013
  • 10:14

nu ik er nog eens over nadenk kreeg ik die melding alleen wanneer ik via een app de recovery in wilde. Zo had ik het gisteren met een cyanogenmod update die via de updater app de recovery wilde opstarten. Als ik recovery opstart met de toetsencombinatie kom ik wel gewoon in recovery. Is dat bij jou ook zo? Dan is er niets aan de hand. In dat geval zou ik gewoon die apps niet gebruiken die je naar een verkeerde recovery sturen. (bv ROM manager). Of ROM manager zo instellen dat deze wel naar een goede recovery gaat (misschien dat je via rom manager een recovery moet installeren, maar nogmaals, ik mijd dit soort programma's)

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
bart1965

bart1965

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2013
  • 14:44

Ik krijg het probleem telkens ik naar de recovery mode ga, ongeacht dit via de toetsencombinatie of via cwm is. Ik zou wel willen updaten via odin maar de rom die ik wil updaten is een zipfile en zou dus via de sgs3 moeten gebeuren. Hoe kan ik rom manager zo instellen dat hij me naar de juiste recovery stuurt ?

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren