Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Nickske1

Nickske1

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 02:27

Ik heb precies hetzelfde probleem, 3 dagen nu last van eerst was het 1 keer per 2 uur en nu is het 1 keer per minuut of nog minder, wordt er helemaal ziek van. Kan niet eens meer mijn bestanden overzetten op een SD kaart of PC en hij loopt alweer vast (freezed). Als ik vervolgens 15 minuten wacht is de freeze weg en mag ik hopen dat hij het langer als 1 minuut volhoudt. gelukkig heb ik op een ander forum gelezen met meest voorkomende problemen van de galaxy s3 dat dit onder de garantie valt. Zelfs al is je telefoon geroot e.d.maar dat het een verschijnsel is na 150-200 dagen gebruik van de Galaxy s3, en dat klopt ongeveer ook wel want ik heb hem sinds eind mei/begin juni en steeds meer mensen zullen er dus last van krijgen. Het probleem is wel dat hij na het opsturen weer hetzelfde kan meemaken, binnen die 150 dagen dit zou kunnen liggen aan de versie android die er momenteel opdraait (4.1.2) dus hoop dat de galaxy s4 gelijk een 4.2 software update met zich meebrengt en hij het zolang weet vol te houden dat hij deze geinstalleerd zal krijgen. Hier het artikel: Samsung Galaxy S3 problems: What users complain about the most | Digital Trends

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)
mevers85

mevers85

• Lid sinds 17 maart 2011
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2013
  • 22:26

Heb sinds een paar dagen ook last dat mijn telefoon vastloop zegt ie systeem gestopt ??

Bewerkt (21 mei 2013 14:01)
martin99

martin99

• Lid sinds 01 december 2010
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2013
  • 22:29

Ik heb mijn telefoon weer terug, lijkt er op dat het nu wel goed is. Weet alleen niet wat er precies vervangen is, op de reparatiebon staat slechts dat een onderdeel is vervangen.
Kijken hoelang hij het vol houd..

Bewerkt (21 mei 2013 14:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren