Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Agirua

Agirua

• Lid sinds 02 januari 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 10:46

@Amboe, hier ook niet meer, heel gek. (nou heb ik gister nog verder zitten knutselen aan telefoon dus zal iets niet goed hebben gedaan)

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
Amboe

Amboe

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 10:55

Ik zie overigens geen feature.xml bestand staan in /system/csc

Agirua

Agirua

• Lid sinds 02 januari 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 12:31

Ben er, denk ik, uit…

Wat deze Multiwindow manager doet, is apps alleen geschikt maken voor multiview gebruik.

Als je een app, welke is enabled in de multiview manager, opent zoals je normaal zou doen kun je daarna met de multiview functie een andere app openen (welke je selecteert uit de side bar)

Op zich ook handig, alleen staan de apps welke via de multiview manager zijn enabled dus niet in de side bar (althans niet bij mij)

Ik denk dat de verwarring gister was dat ik én gemodde apps uit de lijst van Geert heb geinstalleerd, waardoor het leek alsof ze door multiview in de sidebar kwamen. Het zijn echter twee los van elkaar staande zaken, zo is gebleken.

Vind de mogelijkheden met een geroot toestel erg leuk en interessant, maar er valt nog ontzetten veel te leren…!

Amboe

Amboe

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 16:25

Agirua;373440
Ben er, denk ik, uit…

Wat deze Multiwindow manager doet, is apps alleen geschikt maken voor multiview gebruik.

Als je een app, welke is enabled in de multiview manager, opent zoals je normaal zou doen kun je daarna met de multiview functie een andere app openen (welke je selecteert uit de side bar)

Op zich ook handig, alleen staan de apps welke via de multiview manager zijn enabled dus niet in de side bar (althans niet bij mij)

Ik denk dat de verwarring gister was dat ik én gemodde apps uit de lijst van Geert heb geinstalleerd, waardoor het leek alsof ze door multiview in de sidebar kwamen. Het zijn echter twee los van elkaar staande zaken, zo is gebleken.

Vind de mogelijkheden met een geroot toestel erg leuk en interessant, maar er valt nog ontzetten veel te leren…!
Het werkt idd, maar het is dus niet mogelijk om 2 “niet standaard multiview apps” met elkaar te gebruiken. Dus alleen de apps die standaard in de lijst staan met eventueel de apps die je hebt geactiveerd via Multiwindow manager.

ON8DJ

ON8DJ

• Lid sinds 31 augustus 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 18:32

Het zou leuk zijn, moest je de navigatie op een half scherm kunnen tonen, dan kon je onderweg nog wat anders doen.

Bewerkt (24 april 2013 16:09)

Samsung Galaxy S3 (GT-I9300) & Note II (N7105).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren