Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verheyen_bart

Verheyen_bart

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2013
  • 19:24

Chida;372611
Dit probleem is er sinds android 2.3. Het heeft te maken met de cpu die veels te hoog geklokt staat op zo een moment door iets… Is niet zomaar optelossen.

Heel vreemd want heb een jaar 2.3.6 op mijn S2 gehad en dit probleem heeft zich welgeteld 0 keer voorgedaan. Op mijn S3 staan nu zelfs minder apps geïnstalleerd.
Bij wijze van test heb ik gisteren de screen timeout op 20 minuten gezet waardoor de telefoon niet in “slaap” ging. Geen enkele hapering kunnen vaststellen!
Vandaag update naar 4.1.2 binnengehaald, deze avond eens checken of er iets veranderd is mbt het haperen.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2013
  • 19:30

Verheyen_bart;372699
Heel vreemd want heb een jaar 2.3.6 op mijn S2 gehad en dit probleem heeft zich welgeteld 0 keer voorgedaan. Op mijn S3 staan nu zelfs minder apps geïnstalleerd.
Bij wijze van test heb ik gisteren de screen timeout op 20 minuten gezet waardoor de telefoon niet in “slaap” ging. Geen enkele hapering kunnen vaststellen!
Vandaag update naar 4.1.2 binnengehaald, deze avond eens checken of er iets veranderd is mbt het haperen.

Ik denk niet dat de update veel veranderd want het was een relatief kleine update (op wat echte touchwiz functies na dan). En mijn broer (eigenaar van S3) heeft helemaal nooit last gehad van stotterende muziek, voor en na de update.

AchtungBaby

AchtungBaby

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2013
  • 21:12

Heb er ook 2 keer last van gehad. Na een restart was het over. De laatste keer was de gps constant aan het draaien heel vreemd. Batterij was daardoor ook snel leeg! Gebruik Google music btw

———- Update van bericht ———-

Heb er ook 2 keer last van gehad. Na een restart was het over. De laatste keer was de gps constant aan het draaien heel vreemd. Batterij was daardoor ook snel leeg! Gebruik Google music btw

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren