Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Agirua

Agirua

• Lid sinds 02 januari 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2013
  • 20:33

Hallo,

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een S3, welke ik onlangs met behulp van info op dit forum succesvol heb geroot

Had in mijn enthousiasme alleen even over het hoofd gezien dat er nog een update Android 4.1.2 aan zat te komen…

Deze wil ik graag hebben, echter telefoon geeft nu natuurlijk aan dat software updates niet beschikbaar zijn omdat telefoon is aangepast.

Heb me aardig ingelezen op het forum, maar vind overal stukjes en beetjes en aangezien ik nog niet zo heel ervaren ben wat root zaken betreft, leek het mij veiliger om e.e.a. op voorhand duidelijk te krijgen.

Telefoon is enkel geroot, dus met behoudt van stock Rom. Wat moet ik doen om toch de udate te verkrijgen?

Unrooten? Alleen triangle away gebruiken? Wachten tot bij Sammobile firmware 4.1.2 beschikbaar is en dan flashen? Of heeft iemand hier een andere (eenvoudige) oplossing?

Alvast heel erg bedankt voor het reageren!

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2013
  • 20:43

Alvast vooraf, 4.1.2 is beschikbaar op Sammobile dus daarop hoef jij niet te wachten.

Als jij geroot bent maar de standaard stock ROM gebruikt behoort de S3 gewoon de update via KIES beschikbaar te stellen, daarna weer rooten en klaar.
Maar goed, KIES heb je niet meer nodig omdat je de update nu via Odin kunt uitvoeren.

Samsung Galaxy S7

Agirua

Agirua

• Lid sinds 02 januari 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2013
  • 22:05

@SRNA513006, dankjewel voor je snelle reactie!

Via Kies leek mij het meest eenvoudig om eerst te proberen (niet het snelst, geen fijn programma) deze geinstalleerd en het is gelukt!!

Kan ik mij nu rustig verder verdiepen in de wondere wereld van het rooten

Aideen

Aideen

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2013
  • 13:40

Het is dus mogelijk om de firmware van sammobile te downloaden en te flashen via mijn SD-kaart? of is hier odin voor nodig? Ik gebruik nu CM10.1 maar ben niet tevreden met het batterij verbruik

Bewerkt (24 april 2013 16:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren