Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 1 januari 2013
  • 21:37

SstennizZ;370296
Net als bij de S1 gebruikt de wifi op de 3 veul minder batterij dan 3g. Wat bij mij goed werkt is Profile Scheduler. Mijn basis profielen:
- Nacht:
Wifi aan/data uit/geluiden uit (behalve whitelist)/synch aan/verder alles uit - Door de weeks automatisch tussen 10 en 6:30 en in het weekend tussen 11 en 10
- Werk:
Wifi uit/data uit/geluiden half (behalve whitelist)/verder alles uit - ingesteld automatisch op mijn werktijden
- Normaal
Wifi aan/data aan/geluiden+trillen/verder alles uit
- Pauze:
Voor bij werk, vrijwel hetzelfde alleen data dan aan - ingesteld automatisch op mijn pauze tijden
- Sport:
Volledig stil/verder alles uit - ingesteld automatisch op de tijden dat ik sport.. (telefoon aan laten = 50x opdrukken….. xD)

Hierdoor scheelt het ontzettend in batterij verbruik, en je hoeft je er nooit druk om te maken of je geluid maakt wanneer je dat niet wil en wanneer je wifi/data aan of uit is. Op mijn werk heb ik geen wifi, dus onzinnig om die aan te laten en 's nachts heb ik over het algemeen altijd wifi, dus is de data niet nodig.

Grappig…bij mijn s1 en nu s3 precies andersom. Wifi verbruikt vele malen meer dan gewoon 3g…vreemd he…

Bewerkt (24 april 2013 16:05)
jordy-G2

jordy-G2

• Lid sinds 24 februari 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2013
  • 14:09

Ik heb werkelijk alles aan staan wat je kan bedenken, wifi, 3g, facebook, whatsapp en bij moderate gebruik over de hele dag is hij in 16 uur aan de 20 %, nog niet leeg dus…

Mvg

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren