Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Miss_Anita

Miss_Anita

• Lid sinds 07 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 december 2012
  • 14:45

Hallo,

Mijn vriend heeft een samsung galaxy s3 van nog geen half jaar oud, en ineens doet hij helemaal niks meer!!
Hij was zoals zo vaak, wat aan het rond surfen op het internet en zo van het 1 op het andere moment viel hij uit!
Hij had er net een opgeladen batterij in gedaan, maar toch nog maar een andere proberen.
En nog steeds niks, als je de telefoon aan de oplader doet, brand het lampje niet…
Nu heb ik geprobeerd hem te resetten, maar wil dus ook niet!
HELEMAAL NIKS!!!

Nu zijn we naar de vodafone winkel geweest, daar hebben ze het mainboard er uit gehaald en onder de loep gehad.. Daar zeiden ze dat er niks aan te zien was.

Het beeldscherm was stuk, dus hebben we dat ergens laten repareren, en nog niks…

Om moedeloos van te worden, het kan toch niet zo zijn, dat zo'n telefoon na een paar maanden zomaar stuk is???

Heeft iemand misschien nog ideeen wat er aan de hand kan zijn??

Groetjes Anita.

Bewerkt (24 april 2013 15:59)
SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 7 december 2012
  • 14:50

Gelet op de leeftijd van de S3 zou ik denken dat er nog garantie op zit.
Dus gewoon teruggaan waar de S3 gekocht is, ik veronderstel Vodafone?, en daar garantie claimen.
Zij moeten er maar voor zorgen dat de S3 maar weer zo functioneert zoals het hoort.

Samsung Galaxy S7

Hawkery

Hawkery

• Lid sinds 06 december 2012
  • Berichten 66
  • Reputatie 10
  • 7 december 2012
  • 15:40

valt onder garantie, dus no worries zou ik zo zeggen
ben je hem wel even kwijt, maar veel anders zit er niet op…

probeer hem anders eens op te starten in download of in recovery mode (home button inhouden, tegelijk met vergrendel button en tegelijk met volume button op, voor het 1 en down voor het ander)

MurtnR

MurtnR

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 7 december 2012
  • 15:50

Zoals hierboven al aangegeven, een garantie kwestie. Ga naar de winkel leg het probleem uit, zeg dat hij ook al een keer weg is geweest voor het scherm etc. Er valt echt wel wat te regelen met die mensen.

camaro74

camaro74

• Lid sinds 11 november 2012
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 7 december 2012
  • 17:59

half jaar oud…. Vodafone haalt “even” het mainboard eruit en om te kijken?

Zou voor het eerst wezen dat een Vodafone winkel zoiets doet lijkt me….als een telefoon stuk is waar nog garantie op zit
gaat hij naar Dynafix ofzo en wordt hij altijd gerepareerd of vervangen. Tenzij het vochtschade is………

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 7 december 2012
  • 18:15

Het beeldscherm was stuk , dat hebben jullie (elders ?) Laten repareren ? En dat was voor of na het moment dat de S3 de geest gaf ? Hij is onderzocht door Vodafone en hij is weer defect terug gegeven ? Want ze konden niets vinden ? Jullie hebben hem toch metwww.defect gebracht ? Dan moeten ze hem repareren en als dat niet kan een nieuwe geven in kader van garantie, tenzij er iets mee gebeurd is, dus vallen waardoor er iets ergs gebeurd is . Zoals je ziet een hoop vragen. Kortom kun je duidelijk beschrijven wat er allemaal gebeurd is een wanneer ?

SstennizZ

SstennizZ

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 7 december 2012
  • 22:20

Klinkt voor de volle 100% als een sudden death.. 0,1% van alle SGS3's hebben hier last van. Ze weten nog niet precies waar het door komt. Zou evt door een piekspanning kunnen zijn, maar das nog niet zeker. Wat wél zeker is, is dat het mainboard bij die 0,1% gewoon spontaan stopt met functioneren. Weinig aan te doen om te voorkomen, niets aan te veranderen als het gebeurd is. Wazig verhaal wat je zegt dat ze het mainboard “onder de loep” gehouden hebben.. Valt namelijk sowieso weinig aan te zien. Makkelijkste en eigenlijk enige optie is het mainboard vervangen. Dat is bij mijn sgs3 nu gebeurt en toevallig bij een collega en een trainingsmaatje ook al. Die hadden ook precies hetzelfde. Alle drie terug naar de winkel, ik bij vodafone, die andere twee phonehouse. Alle drie zonder problemen gefixed.
Beste tip van flip, REGELMATIG backup maken en EXTERN opslaan.. xD En je niet laten opnaaien/belazeren door die mensen in de winkel. Gewoon op laten sturen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren