Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 14:09

Stel dat,

Beste Forumleden,

Wat als, . .ik bijvoorbeeld een pakket van de S2 zoals een rom
gingerbread of een isc op een S3 zou installeren.

Mijn gedachte, een klein software pakket op een enorme machine.
Als je daaromheen de applicatie (naar wens) individueel installeert?
Zoals een dos of Windows 3.1 op een pentium 4. ???

Zou daar dan ergens hardware of software matig een conflict uit voort komen???

Gr

Jan

Bewerkt (24 april 2013 15:54)
rolschaatser

rolschaatser

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 577
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 14:39

De Ferrari motor in een mini stoppen bedoel je, en dan gaan rijden??

lee

lee

• Lid sinds 05 augustus 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 15:09

android is niet te vergelijken met windows op een pc. Een ouder besturingssyteem die minder geheugen gebruikt is niet nodig. De S3 heeft al meer dan genoeg Ram. Als je je Ram leeg maakt zie ja al dat met 830mb aan ram meer dan 20 apps in het geheugen staan. dus het enige voordeel zou zijn hier een paar apps bij komen. Vanaf 4.0 is er een grote verbetering gekomen in het Ram managemant waardoor apps beter en sneller worden gesloten. hierdoor voelt je telefoon veel sneller aan. dus een verouderd besturingssyteem installeren zal alleen maar nadelige gevolgen hebben op je telefoon. Wat je beter zou kunnen doen is je bloadware en apps die altijd op de achtergrond draaien verwijderen.

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 17:25

Natuurlijk is Android niet te vergelijken met Windows, maar wilde een discussie openen betreffende d'graden.

Zelf heb ik, bloasware en diverse apps er al uit gesleuteld evenals de widgets en daarover ook al eens geschreven i.v.m. accu duur.
Gemiddeld draai ik tussen de 13 en 18 apps. met een ruime levenstijd van de accu rond de anderhalve tot 2 dagen.

Maar toch speelt die gedachte om dit uit te proberen vandaar het verzoek hier over mee te denken.
Had eerst nog gedacht om iets van een litening rom te proberen toen me deze gedachte binnen viel.

rolschaatser;360595

Feitelijk gezien, . . .Ja, . . .:thumbs:

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2305
  • Reputatie 70
  • 23 november 2012
  • 17:33

Als je een rom voor de S2 op de S3 installeert dan zal je S3 niet werken. Dit omdat in die rom ook de drivers voor de hardware zijn opgenomen en die is van de S3 geheel anders dan van de S2. Je zult een toestel specifieke rom moeten gebruiken en die eventueel naar eigen inzicht gaan tweaken en themen.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 23 november 2012
  • 18:48

JohandeJong;360645
Als je een rom voor de S2 op de S3 installeert dan zal je S3 niet werken. Dit omdat in die rom ook de drivers voor de hardware zijn opgenomen en die is van de S3 geheel anders dan van de S2. Je zult een toestel specifieke rom moeten gebruiken en die eventueel naar eigen inzicht gaan tweaken en themen.

Wat Johan ook al zegt en ik dit verder niet duidelijk ziet staan : NIET DOEN !!!! ALS JE EEN S2 ROM OP EEN S3 FLASHED SLOOP JE JE S3 !!!!

Flash alleen software die voor het toestel bedoeld is !!! Het is heel goed dat je het eerst vraagt voordat je wat doet, maar ik zou zeker goed uitkijken als ik jouw was, voordat je iets flashed ! Als je iets niet zeker weet : NIET DOEN !

lee

lee

• Lid sinds 05 augustus 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 19:37

rolschaatser;360595

Het is meer een ferrari motor in een mini met 4 lekke banden

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 22:21

Ik probeer anders wel of ik de drivers eruit kan halen en/of overzetten. Maar zal eerst eens kijken wat er op het-Net hierover wat staat en hoe de drivers in de rom zitten.

Ik ben niet erg tevreden met de XXELK4 Omega v33.2. Het leek eerst dat het lekker draaide maar, het lijkt erop dat iets mee gebeurd wat ik niet kan uitleggen en zal deze week dan ook weer d’graden naar Stock en dan aanpassen.

Wat dit betreft had ik deS1 en later de S2 (na veel gepuzzel) erg stabiel en erg zuinig (meer dan twee dagen) met alles wat ik erop en ermee wilde doen. Veel muziek en films en zelfs d’loaden van enorme bestanden.

Ik ben er van overtuigd dat dit ook op de S3 gaat, dus , . .ga ik hier naar op (onder)zoek voordat ik lekke banden krijg.

Ik zou wel graag deze discussie open willen laten, . .

Met dank,

Jan

———- Update van bericht ———-

lee;360709
Het is meer een ferrari motor in een mini met 4 lekke banden

Maar dan onvermoeid met de kracht om nog een paar ronden te kunnen, als eerste over de finish.

.. :thumbs:..

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 23 november 2012
  • 23:34

Drivers ?

Je hebt wel kennis van Android ? De rombakkers die omega hebben gebouwd, hebben dat zeker wel, dus je mag er van uitgaan dat zij de beste instellingen kiezen en dan dus daarop vertrouwen .

Maar goed, als je denkt dat je het zelf beter kan , succes

Ik wil je alleen dit meegeven : kijk uit met wat je doet, als je niet voldoende kennis hebt van Android zit je zo met een gebrickte S3 .

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 24 november 2012
  • 08:56

Pas zeker op met wat je doet, en lees je eerst goed in !

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren