Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jeroenraij

jeroenraij

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 19:13

Ps ook bij mij bleef hij hangen in het logo scherm. Duurde 3 minuten ben uur toen was het in orde.

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
cejebe

cejebe

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 136
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 19:29

Vanaf eerste dag op LK4 ,super !! In geval van bootloop (blijven hangen op Samsung logo) batterij eruit en in recovery mode opstarten,Wipe data,wipe cache,wipe Dalvik cache en fix permissions.Hierna booten ,alle apps opnieuw installeren,alle Samsung bloatware verwijderen uit systeem applicaties.Hierna werkt alles probleemloos.
Enige bug : GPS verliest na 5 tot 10 minuten verbinding.Oplossing hiervoor : in Instellingen > Locatieservices >Draadloze netwerken gebruiken uitzetten.Na reboot werkt GPS dan weer zoals het hoort.Met FasterFix uit Play Store heb je nog sneller verbinding tijdens navigeren.
Van LK4 is maar een versie uit Israel met dank aan Saturn die hem lekte aan SamMobile / Faryaab.Inmiddels op XDA diverse ROM's op basis van deze gelekte testversie,oa Omega en Wanam.

bartzeeland

bartzeeland

• Lid sinds 28 oktober 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 19:38

Om deze rom op Nederlands te krijgen moet je in de /system map de map csc wissen. Door de csc in deze rom biedt hij alleen die paar talen aan. Als je de map csc wist, kan je uit alle talen kiezen

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 21:30

3 in één

Hoi Jeroen,

Daar had ik hem uiteindelijk ook vandaan ged’load, . . . I9300XXELK4

Daar kwam ik voor het eerst tegen dat het de Region: Middle East is.
De installatie spreekt voor zich.

Ik heb een half uur gewacht bij de opstart maar hij bleef gewoon hangen. Vandaar mijn reactie op dit forum.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hoi cejebe,

Wat betreft het geval van bootloop (blijven hangen op Samsung logo) door eerst de batterij eruit en erin te doen is, lijkt me iets wat je als eerste leert bij een probleem !!$#!#!%

mode opstarten,Wipen had ik ook al gedaan. Met genoemde probleem

Het probleem GPS is niet aan de orde want die draait perfect. FasterFix geeft niet veel extra dus die heb ik er weer uit en draait het toestel erg stabiel, net zoals de rest trouwens.
Alleen de taal, . . . .die blijft nog over, . . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hoi bartzeeland,

Nooit aan gedacht om de ROM in het /system map te wissen. Ik ga dit uitvogelen en hier zeker op terug komen, kan een paar dagen duren.

Voor de rest allemaal bedankt voor het meedenken. En hoop dat dit lukt, anders terug naar af.

Gr

Jan

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 10:35

Jantje 5;360123
3 in één

Hoi Jeroen,

Daar had ik hem uiteindelijk ook vandaan ged’load, . . . I9300XXELK4

Daar kwam ik voor het eerst tegen dat het de Region: Middle East is.
De installatie spreekt voor zich.

Ik heb een half uur gewacht bij de opstart maar hij bleef gewoon hangen. Vandaar mijn reactie op dit forum.

Hoi cejebe,

Wat betreft het geval van bootloop (blijven hangen op Samsung logo) door eerst de batterij eruit en erin te doen is, lijkt me iets wat je als eerste leert bij een probleem !!$#!#!%

mode opstarten,Wipen had ik ook al gedaan. Met genoemde probleem

Het probleem GPS is niet aan de orde want die draait perfect. FasterFix geeft niet veel extra dus die heb ik er weer uit en draait het toestel erg stabiel, net zoals de rest trouwens.
Alleen de taal, . . . .die blijft nog over, . . . .

Hoi bartzeeland,

Nooit aan gedacht om de ROM in het /system map te wissen. Ik ga dit uitvogelen en hier zeker op terug komen, kan een paar dagen duren.

Voor de rest allemaal bedankt voor het meedenken. En hoop dat dit lukt, anders terug naar af.

Gr

Jan

Hoi bartzeeland,

Simpel en opgelost, . .CSC verwijderd en opnieuw de taal ingesteld,:thumbs: stom van me daar niet aan gedacht te hebben:cry:.
Erg bedankt, . . .

Voor alle andere (mee)-lezers, . . .
De oplossing, . . .CSC verwijderen.

Iedereen bedankt die hier op hebben gereageerd,

Gr

Jan

———- Update van bericht ———-

bartzeeland;360079
Om deze rom op Nederlands te krijgen moet je in de /system map de map csc wissen. Door de csc in deze rom biedt hij alleen die paar talen aan. Als je de map csc wist, kan je uit alle talen kiezen

Hoi bartzeeland,

Simpel en opgelost, . .CSC verwijderd en opnieuw de taal ingesteld,:thumbs: stom van me daar niet aan gedacht te hebben:cry:.
Erg bedankt, . . .

Voor alle andere (mee)-lezers, . . .
De oplossing, . . .CSC verwijderen.

Iedereen bedankt die hier op hebben gereageerd,

Gr

Jan

Bewerkt (24 april 2013 15:54)
bartzeeland

bartzeeland

• Lid sinds 28 oktober 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 11:13

Beste Jan.
Graag gedaan. Werkte bij mij ook gelijk.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren