Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Noepje

Noepje

• Lid sinds 18 april 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 15 november 2012
  • 17:45

Hee,

Dit is misschien een stomme vraag, aangezien smaken verschillen, maar ik weet het zelf niet en andere meningen kunnen geen kwaad!

Ik ga over een week ongeveer een nieuwe Galaxy S III aanschaffen, nu twijfel ik alleen nog over de kleur. Wit heb ik al uitgesloten, maar de pebble blue en de zwarte twijfel ik nog over.
Ik zou graag jullie mening horen!

En hierbij ook nog een andere vraag:
Ik heb nu een Galaxy S1 en daar was een custom ROM toch wel ‘nodig’ om dat dat écht veel verbeteringen had. Nu is mijn vraag; is het hier ook ‘echt nodig’? Of is de Galaxy SIII ook al goed van zichzelf?

Alvast bedankt (:

Bewerkt (24 april 2013 15:51)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 15 november 2012
  • 17:48

De galaxy s3 heeft geen custom rom nodig die draait al perfect met de stock rom(4.0.4 en 4.1.1)

pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 15 november 2012
  • 19:11

Ik ben idd ook van mening dat de stock rom al erg goed draait, en je phone niet ineens superdeluxe snel wordt ofzo. Dat wassie namelijk al.
Toch heb ik voor de custom roms gekozen omdat ik nu het thema, hebben we het dus over uiterlijk, echt veeeeel mooier vind dan de stock groene rommel. Ook worden er in de custom roms aanpassingen gedaan die ik fijn vind. Zo kan ik bijv. Bepaalde dingen niet mee-installeren die ik toch niet gebruik en kan je vaak kiezen voor leuke mods/dingen gehaald uit andere roms/dingen gehaald uit roms die net uit zijn. Zo kan ik er echt helemaal mijn eigen phone van maken met hoe ik hem wil en het liefst gebruik. Vind nu idd mn custom erg smooth lopen. Hoorde zelfs dat een andere nog vloeiender zou lopen. Als je dat interessant vindt moet je het cker zelf uitproberen. Vind je je toestel snel genoeg. Laat je t zo. Maja ik vind alleen al voor het uiterlijk dat je voor een custom moet gaan. Meer keuze,meer vrijheid en meer blijheid. Nou succes!
Btw: keuze van de kleur. Tsja ik heb blue. Maja zie er eig vrij weinig van omdat ik m in een hoesie heb. Moet jeje maar even bedenken hoe en of je je phone wil beschermen. Wil je dat..tsjah dat denk ik dat er weinig verschil zit tussen zwart of blauw. Of je moet natuurlijk helemaal idolaat zijn van 1 van die kleuren. Nou succes met je keuzes!

Elektronized

Elektronized

• Lid sinds 13 augustus 2012
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 15 november 2012
  • 23:44

Ik zit nu aan m'n 2de S3, de eerste was Pebble Blue, nou heb ik een Garn Red.
Dat rood valt zeer goed mee, en de rode verlichting in je onderste 2 touch-knoppen vind ik een zeer leuk detail, vooral 's nachts of in een donkere ruimte als ze branden, en je de kleur van de S3 toch niet ziet. :thumbs:

Los daarvan vond ik de blauwe net dat iets mooier, meer casual. Ik zou geen zwarte nemen, want op een S3 vind ik dat persoonlijk maar lelijk. (zwart is mooier op iets klein en simpel (Galaxy Gio), of iets hoekig (zoals een iPhone of Galaxy Note ofzo).

Over de custom rom; ik vond persoonlijk de stock rom beter lopen, maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet zo lang een custom rom heb en het nog wat moet gewoon worden. De reden waarom ik een custom rom ben gaan gebruiken is ook al voor dat groene kwijt te zijn, en andere leuke details te gebruiken. Al heb ik nu een blauw thema en past het ook niet echt met de rode S3.

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
Dotten

Dotten

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 492
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 00:57

Hier ook blue, mijn tweede trouwens. Ik vind blauw nog steeds de mooiste
Op mijn 1 altijd custom rom, nu stock. Blijf ik ook even nog. Succes met je beslissing

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 16 november 2012
  • 10:33

Er komen ook nieuwe kleuren uit voor SGSIII toch?
Die zijn NOG mooier vind ik!

En Custom ROMs zijn de meningen over verdeeld. Ik zweer erbij omdat ik al die onzin er niet op wil hebben
en zelf mijn ROMs build (laptop).

Kijk het eerst eventjes aan, probeer stock, vind je het niks? Flash dan een Custom ROM.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2306
  • Reputatie 70
  • 16 november 2012
  • 15:43

De enige reden waarom ik een custom rom (Omega) er op heb staan is voor een paar kleine aanpassingen. Groene knoppen in notificatiebalk zijn nu blauw, de klok in de notificatiebalk in het midden, ronde batterij met percentage en, voor mij belangrijk, 15 toggles in de notificatiebalk. Verder is Omega heel dicht bij Stock.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren