Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dep

Dep

• Lid sinds 02 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 18:57

Hallo,

Sinds woensdag is de update 4.1 beschikbaar in NL. Aangezien ik hem niet binnen kreeg via mijn telefoon kwam ik op het geniale idee om het via KIES te proberen…

Ik heb de telefoon aangesloten en het programma deed z'n werk. Vervolgens gaf de computer aan dat er niet genoeg schijfruimte vrij was. Ook nog eens het probleem dat het niet mijn eigen pc was.
Na geheugen op de pc vrij te hebben gemaakt en het opnieuw te hebben geprobeerd bleef de pc vasthangen omdat hij het niet geregeld kreeg KIES te handelen…
Dus.. telefoon gaat niet meer aan en deed vervolgens niks meer. Ik krijg nu de melding op mijn telefoon: “Firwmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in KIES & try again”.

Ik heb geprobeerd om via de pc die niet van mij is het als nog te proberen aangezien op die pc een noodherstel file aanwezig was, maar dit mocht niet baten. Vervolgens sluit ik de telefoon aan op mijn eigen pc en daar krijgt hij geen verbinding met de telefoon.
Ik kwam op het idee om misschien het noodherstel bestand te kopieren van de ‘gammele’ pc naar mijn eigen pc, echter weet ik niet welke bestandsnaam ik moet hebben en loop ik tegen het probleem aan dat van windows XP om moet naar windows Vista.
Ook heb ik geprobeerd de herstelcode in te voeren op mijn eigen pc. Echter geeft hij dan de melding deze niet te herkennen.

Ook heb ik geprobeerd om met de drie knoppen combinatie iets te proberen (volume omlaag+home button+vergrendelknop) dan krijg ik de optie om hem opnieuw op te starten of om iets te downloaden. Dat downloaden werkt niet en opnieuw opstarten krijg ik de melding zoals hierboven beschreven.

Ik heb verder geen ervaring met samsung en ik ben echt ten einde raad. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
Corine

Corine

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 22:12

Waar woon je? Misschien wil iemand uit de buurt de nieuwste rom voor je flashen met Odin? Denk niet dat je je nu al zorgen hoeft te maken, maar vervelend is het natuurlijk wel.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
slitther

slitther

• Lid sinds 20 februari 2011
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 22:17

SamMobile.com | Everything for your Samsung Mobile | SamMobile daar kan je nederlandse firmware downloaden en programmatje.dan moet je programma odin downloaden voor galaxy s 3 als je even zoekt dan kan je kijken hoe je dat moet doen het flashen.ik had dat probleem ook met kies .bij mij liep zooi ook vast tijdens updaten.toen even vorige firmware gedownload daar en opnieuw flashen met odin md5 bestand zet je bij PDA in odin verder niks veranderen Desktop ODIN ver 3.07 for use with Samsung Galaxy S III - xda-developers hier kan je zien hoe het moet

Bewerkt (2 november 2012 22:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren