Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gaitdebule

gaitdebule

• Lid sinds 02 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 16:02

Hallo,

mijn Galaxy s3 laad heel slecht op. ik heb hem vanaf mei, en hij heeft het altijd goed gedaan.
ik laad altijd 's nachts op. een week terug werd ik wakker en was de tel op 82%. ik vond dit vreemd maar dacht, misschien heeft de stroom er af gelegen oid.
maar hoe verder ik nu kom hoe moeilijker het is om de tel op te laden. vandaag heb ik vanaf 11 uur mijn mobiel aan de lader staan, alle opties uitgeschakeld en hij is na 5 uur 20% opgeladen. als ik mijn internet en wifi laat aan staan laad hij zelfs helemaal niet op. het vreemde is dat als de tel opgeladen is dat hij gewoon wel lang meegaat, dus ik heb niet het gevoel dat het aan de accu ligt. ook heb ik al verschillende opladers geprobeerd en al geprobeerd aan de computer op te laden maar bij allemaal het zelfde probleem. wie o wie weet wat er aan de hand is??

ik hoor het graag van jullie!

Groeten

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
FerryM

FerryM

• Lid sinds 17 november 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 19:51

Hallo gaitdebule,
Ik heb exact hetzelfde probleem als jij. Nou valt mij op dat als ik de telefoon oplaad met een autolader 12v 2 ampere dan laad de telefoon wel goed op. Dus ik heb nu een thuis oplader besteld een 2.1 ampere dus ff kijken of het dan wel goed gaat.
Ik weet niet of jij al een oplossing heb voor dat probleem? Zou je het dan willen laten weten?
Als die oplader voor mij de oplossing is laat ik het ook weten.
MVG.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)
AchtungBaby

AchtungBaby

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 23:51

Ik ken het, ik denk dat het de Samsung adapter is die het snel begeeft ofzo? Gebruik nu mijn HTC lader weer en werkt perfect.

Piels

Piels

• Lid sinds 23 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 14:24

Ik had een soortgelijk probleem. Mijn toestel, 3 dagen oud, stopte steeds met laden en ging even later weer verder met laden. De tussenpozes varieerden tussen de 3 seconden en 2 minuten. Na wat onderzoek bleek dat te liggen aan het gevraagde vermogen van de S3. De originele lader geeft 1.2Ampere en heeft een vrij dikke USB kabel. Met een 1Amp lader en een goedkope, dunne USB kabel had ik bovenstaand probleem. Originele lader en goedkope USB en ook 1Amp lader en goede, originele kabel geen probleem.

Ook de verbinding met de laptop via de goedkope kabel viel steeds weg en met een dikkere kabel gaat het wel goed.
De gemiddelde USB poort geeft natuurlijk ook niet zo heel veel vermogen dus ieder verlies kan net te veel zijn.

Oftewel; bij laadproblemen, check het vermogen van de adaptor en de dikte van de kabel!

selinalaan

selinalaan

• Lid sinds 24 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2014
  • 09:13

Ik heb last van hetzelfde probleem, de telefoon ligt de hele nacht aan de oplader, maar is vervolgens 54% opgeladen. Ook gaat hij erg snel leeg, en laadt hij maar op met 1 soort oplader, heb alle andere samsung opladers al geprobeerd, inclusief auto-oplader en pc oplader, niks helpt. Wat nu???

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2014
  • 09:50

AchtungBaby
Ik ken het, ik denk dat het de Samsung adapter is die het snel begeeft ofzo? Gebruik nu mijn HTC lader weer en werkt perfect.

Klopt Samsung is heel gierig met het verstreken van goede adapters en het klopt dat de adapters van Samsung veel te licht zijn wat betreft Ampere
Ik zit zelf met een Note 1 en een Note 2 maar in de eerste weken gingen die adapters al snel achteruit dus ik heb toen een adapter voor een Galaxy TAP gekocht en nu heb ik na een jaar nog geen problemen.
Beide Adapters zo al van de Note 1 en Note 2 hebben zelf al de geest geven op S i9000 van mijn zoon

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren