Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dennispolo

dennispolo

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 23:50

Sinds een week valt het me op dat als ik mijn telefoon van het vergrendelscherm haal er een groot rood driehoek verschijnt met een uitroep teken. Ongeveer rechts bovenin het scherm.
Weet iemand waarvan dat is.
Heb v16 erop.
Alvast bedankt groetjes Dennis

pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 15 maart 2014
  • 00:22

Wat heb je gedaan de laatste tijd? Iets geflashed? Volgens mij kan je die meldingen metnde app ‘ triangle away’ weghalen.

dennispolo

dennispolo

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2014
  • 06:52

Nee niks geflashed.
Wat me wel opvalt is dat boeffla veel updates heeft gehad de laatste tijd

pensador

pensador

• Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 15 maart 2014
  • 19:13

Dat zou kunnen. Houd ik niet zo bij. Hou het altijd bij de boeffla die bij de rom zit. Update m eigenlijk nooit tussendoor.

pensador

pensador

• Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 17 maart 2014
  • 16:42

De dev heeft een nieuwe versie gemaakt. Een AOSP versie. Hij heeft er ook een nieuw draadje voor gemaakt. http://forum.xda-developers.com/galaxy-s3/development/4-4-2-ultimaaosp-t2683981
Ik ga m van de week uitproberen. Ben benieuwd.

Section80

Section80

• Lid sinds 24 augustus 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2014
  • 18:30

Ik gebruik ultima rom nu zo'n 8 maanden en merkte dat mijn telefoon alsmaar langzamer werd.
Sinds gister loopt mijn telefoon echter constant vast (hoe meer ik m gebruik, hoe vaker ie vast loopt) en ik kan de telefoon alleen opnieuw opstarten door de batterij er uit te halen. Hierdoor loopt de batterij ook nog eens enorm snel leeg.

Ik vind het dus tijd om ultima rom maar eens te updaten (ik weet eerlijk gezegd niet eens welke versie ik heb en hoe ik dat zou kunnen checken). Ik heb echter geen idee hoe dat moet, moet ik opnieuw met Odin ed aan de slag? Ik heb dit 1 keer ooit gedaan, maar ben eerlijk gezegd het hele proces vergeten!

Bvd

pensador

pensador

• Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 24 maart 2014
  • 21:44

Section80
Ik gebruik ultima rom nu zo'n 8 maanden en merkte dat mijn telefoon alsmaar langzamer werd.
Sinds gister loopt mijn telefoon echter constant vast (hoe meer ik m gebruik, hoe vaker ie vast loopt) en ik kan de telefoon alleen opnieuw opstarten door de batterij er uit te halen. Hierdoor loopt de batterij ook nog eens enorm snel leeg.

Ik vind het dus tijd om ultima rom maar eens te updaten (ik weet eerlijk gezegd niet eens welke versie ik heb en hoe ik dat zou kunnen checken). Ik heb echter geen idee hoe dat moet, moet ik opnieuw met Odin ed aan de slag? Ik heb dit 1 keer ooit gedaan, maar ben eerlijk gezegd het hele proces vergeten!

Bvd

Druk op je linker hardware knop (menu knop) en ga naar je systeeminstellingen.
Blader even door de tabbladen heen en zoek ‘toestel info’.
Hier staat precies wat je allemaal hebt draaien op je phone.

Wees gerust. Met de S3 heb je over het algemeen alleen maar odin in het begin nodig. Als je nu wilt updaten hoef je alleen maar het .zip bestand (de rom) te downloaden en te flashen.

Ik raad je voor nu aan om naar v15 te updaten. Deze rom is bij v16. Maar ik persoonlijk vind v16 niet goed lopen.

Stappenplan:

- eerste post van deze thread bekijken ivm je EFS. EERST je EFS map backuppen voordat je gaat updaten. In de eerste post staat hoe of wat.
- De rom downloaden (.zip)

- Je telefoon backuppen
kan op verschillende manieren (titanium backup/nandroid)

-

- Ga naar je recovery en doe een wipe. Echt doen. Anders krijg je problemen.Je kan dit in je recovery doen. Je kan dit ook bij het flashen van de rom aangeven. Dan wordt er een wipe uitgevoerd bij het installeren van de rom.
- flash het .zip bestand.

Je kan natuurlijk altijd hier dingen vragen. Maar als je nu denkt van oh nee ik snap er helemaal niks van. Misschien is er iemand bij jou in de buurt die je ermee kan helpen?

Nou succes….

Section80

Section80

• Lid sinds 24 augustus 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2014
  • 21:46

Helemaal top! Bedankt voor je snelle reactie. Nu ik er vanavond even de tijd voor neem loop ik bij de eerste stap al direct vast.
Als ik mijn telefoon in de Recovery Modus zet krijg ik geen optie om de Philzz settings te kiezen (en vervolgens dus Custom back up and restore kiezen)

Dit zijn de opties die ik voor me krijg:
-rReboot system now
- install zip drom sdcard
- install zip from sideload
- wipre data/factory reset
- wipe cache partition
- backup and restore
- mounts and storage
- advanced (en hier staat verder ook niet iets dat er op lijkt)
Waarschijnlijk krijg ik dit omdat ik UltimaRom immers al op mijn telefoon heb geïnstalleerd? Ik weet nu echter niet 100% zeker (na het kiezen voor een backup) of ik de EFS folder heb geupdate.
Hierdoor durf ik dus nog even niet de volgende stap te nemen

pensador

pensador

• Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 26 maart 2014
  • 17:21

Heb je een mail terug gestuurd. Doen het ff via mail…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren