Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 1 oktober 2012
  • 14:49

Ik heb op mijn vorige telefoon (S2) de “gegevens eigenaar” ingevuld. Nu is met het overzetten van de gegevens naar mijn nieuwe telefoon dit meegekomen. Op zich geen probleem, maar nu wil ik deze wijzigen. Als ik nu naar Instellingen -> Beveiligings- en vergrendelscherm -> gegevens eigenaar ga en deze wil wijzigen dan stopt “instellingen” ermee…
Nu heb ik al een fabrieksreset gedaan omdat ik de PHN versie van 4.0.4 op mijn S3 gezet heb, maar dat heeft niks opgeleverd. Ik kan ze nog steeds niet wijzigen… iemand een suggestie hoe ik dit opgelost krijg?

Bewerkt (24 april 2013 15:37)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Mielie

Mielie

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2012
  • 14:12

Als ik ‘Eigenaargegevens op vergrendeld scherm weergeven’ aanvink, kan ik het gewoon wijzigen.
Wil je dus dat deze info op je lockscreen komt? Zo niet dan heb je er niks aan en kun je het links laten liggen.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)
Maurice1970

Maurice1970

• Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 2 oktober 2012
  • 18:17

Mielie;344058
Als ik ‘Eigenaargegevens op vergrendeld scherm weergeven’ aanvink, kan ik het gewoon wijzigen.
Wil je dus dat deze info op je lockscreen komt? Zo niet dan heb je er niks aan en kun je het links laten liggen.

Maar dat aanvinken doe je dus in instellingen -> beveiligings- en vergrendelscherm -> Gegevens eigenaar.
Maar zo gauw als ik op “Gegevens eigenaar” wil aantikken dan stopt de hele "instellingen ermee. Dus ik om niet eens zover om ook maar iets aan te vinken en te wijzigen.

Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Maurice1970

Maurice1970

• Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 2 oktober 2012
  • 20:51

Ben er al uit.

Het probleem is dat het tekstveld waar je de gegevens van de eigenaar kunt invullen bij de S2 groter is dan bij de S3. Als je die gegevens nu ingevuld had op de S2 (in mijn geval) en je hebt daar via je samsung account een backup van gemaakt, vervolgens ga je je account activeren op je nieuwe telefoon (S3 in mijn geval) dan is de tekst die hij uit de backup haalt te groot voor het tekstveld van de S3. als je dan via instellingen die gegevens wil wijzigen dan crasht instellingen. Wat ik nu gedaan heb ik het volgende:
Ik heb backup maken en backup terugzetten beiden uitgezet, vervolgens een fabrieksreset gedaan, dan met het opnieuw aanmelden op je telefoon NIET aangemeld met mijn google account om een eerder gemaakte backup terug te zetten. Als eerste naar instellingen gegaan, op “gegevens eigenaar” getikt en deze uitgevinkt. Die staat nl. standaard aangevinkt ook al heb je niks ingevuld. Dan heb ik mijn hele telefoon weer ingesteld zoals ik hem wil hebben en bakup maken weer aangezet. Ik weet niet wanneer hij die backup maakt dat zie je nl. niet. Maar ik gok erop dat hij ergens in de loop van de avond/nach wel een keer een backup gemaakt heeft. Morgenvroeg zal ik backup terugzetten bij opnieuw aanmelden ook weer aanzetten en dan zou het goed moeten zijn.

Heel verhaal en ja ook vervelend dat er een fabrieksreset aan te pas moet komen, maar ik ben er vanaf! :thumbs:

Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Mielie

Mielie

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2012
  • 18:53

Wat een gedoe voor zo iets kleins. Maar fijn dat het opgelost is.
Zo zie je maar weer dat er altijd van die kleine ‘foutjes’ in zitten.

easselt

easselt

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 november 2014
  • 17:13

Ik heb een soort gelijk probleem.
Ik heb een HTC 516 dual sim met Android 4.3
Eigenaars info tonen staat aan en ik heb wat ingevuld.
Echter blijft hij op het eerste scherm de melding geven “” Eigenaar Info geselecteerd in instellingen, maar info is leeg check instellingen.
Weet iemand wat ik er mee kan doen.

Ed van Asselt

easselt

easselt

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 november 2014
  • 17:16

Als aanvulling zet ik tonen eigenaarsgegevens uit dan blijft hij de melding geven

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren