Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Lianne/2

Lianne/2

  • Lid sinds 16 september 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #1
  • 22 september 2012
  • 22:34

Hallo allemaal.

Ik heb nu 3 weken een galaxy sIII. Top toestel en ik ben nu blij de stap van iPhone naar android gemaakt te hebben. Heb wel eerder de eerste galaxy S gehad maar dat vind ik niks.

Ik heb mijn Samsung account op mijn hotmail adres en natuurlijk een Google account op gmail. Sinds een paar dagen krijg ik echter vreemde meldingen van mijn Samsung account. Hij zegt soms opeens ‘Samsung account verlopen’ dan druk ik erop en voer mijn wachtwoord opnieuw in en dan is het verder klaar. En soms krijg ik ook de melding bij het downloaden van apps ‘Samsung account herstellen?’ waarbij ik op wijzig of nee kan drukken. Ik druk dan op nee voer mijn wachtwoord weer in en ik kan weer gewoon downloaden.

Deze meldingen zijn af en toe en niet constant. Weet iemand waarom dit is, wat het betekend en wat ik moet doen om de meldingen niet meer te krijgen?

Bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Verwijderd_Account_17032017

Verwijderd_Account_17032017

  • Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • #2
  • 23 september 2012
  • 15:31

De melding van verlopen krijg ik ook sinds kort
Wat het is weet ik niet, ook ik vul dan mijn wachtwoord weer in.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Joram

Joram

  • Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • #3
  • 24 september 2012
  • 00:43

Heb ik ook, vaag gedoe. Gewoon wegklikken. Het is dat ik het account gebruik anders had ik die apps en handel verwijderd.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1




edtims

edtims

  • Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • #4
  • 24 september 2012
  • 07:32

Ik denk dat het hier mee te maken heeft.
Oorzaak van loginproblemen Google-accounts ligt bij Google Androidworld

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Joram

Joram

  • Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • #5
  • 24 september 2012
  • 07:41

Nou nee, Samsung account heeft niks met Google te maken.

Had trouwens die google problemen niet..

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1




edtims

edtims

  • Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • #6
  • 24 september 2012
  • 08:03

Oh ja iets te snel gelezen.
Ik heb trouwens weken last gehad dat hij niet wou synchroniseren met het Samsung account, dat is pas sinds een paar dagen over.
Ik heb niet die melding gehad maar misschien heeft het wat met elkaar te maken

edit. was even testen en weer deed hij moeilijk met synchroniseren, na 3 keer op synchroniseren drukken kwam hij er pas door heen

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Verwijderd_Account_17032017

Verwijderd_Account_17032017

  • Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • #7
  • 24 september 2012
  • 09:41

Zal het eens in de gaten houden of het nu weer over is

Bewerkt (24 september 2012 09:41)
Lianne/2

Lianne/2

  • Lid sinds 16 september 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #8
  • 24 september 2012
  • 19:36

De Google meldingen heb ik eigenlijk helemaal niet gehad. Puur alleen die van Samsung. Vandaag weer een aantal keer ‘account verlopen’ wegklikken helpt niet want dan blijft de popup bij elke handeling naar voren komen. Dus weer wachtwoord invullen en dan is het weer voor een bepaalde periode verholpen.

Toch vreemd, dit heb ik bij mijn vorige telefoon nooit gehad en dat was de zelfde account.

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
Joram

Joram

  • Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • #9
  • 24 september 2012
  • 20:03

Samsung heeft sync niet op orde. Als je bij sync kijkt zie je rode uitroeptekens staan, hij doet het steeds niet…

Voor mij geen probleem, aangezien ik het account niet gebruik, alleen voor Samsung Apps.

Bewerkt (24 april 2013 15:36)

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1




ricksIII

ricksIII

  • Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 862
  • Reputatie 60
  • #10
  • 24 september 2012
  • 20:22

Joram;342101
Samsung heeft sync niet op orde. Als je bij sync kijkt zie je rode uitroeptekens staan, hij doet het steeds niet…

Voor mij geen probleem, aangezien ik het account niet gebruik, alleen voor Samsung Apps.

In mijn Samsung account staat ook bij instellingen: land: België. Kan ik ook niet veranderen. Dus ik kan ook niks downloaden van Samsung apps. Heb Samsung gebeld voor zowel de synchronisatie als het verkeerde land. Ze zouden het met 3 weken voor elkaar hebben. :s

Bewerkt (24 april 2013 15:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren