Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

maurits_van_hovell

maurits_van_hovell

• Lid sinds 19 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2013
  • 09:02

Ik had hetzelfde probleem, en heb ook al op meerdere fora gelezen over dat het SD-slot dan niet goed is, of dat er speling in zit. Wat ik heb gedaan, is een stukje papier (dubbelgevouwen) tussen de SD-card en het SD-slot (bovenkant) gedaan, beetje stroef gaat hij erin, maar zorgt er wel voor dat continu contact maakt, tot dusver niet meer de melding gehad! Bij mij gaf hij namelijk al de melding als ik hem normaal op tafel legde, typisch gevalletje van speling tussen de SD-card en de contactjes binnen het SD-slot.

Succes iig!

Bossie1948

Bossie1948

• Lid sinds 06 juli 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2014
  • 12:12

De mijne (S3) deed dat ook, tot ik 2 weken in het buitenland vertoefde en op een ander netwerk van een buitenlandse provider linkte.
Geen enkel probleem, na terugkomst in Nederland en weer terug op het netwerk van TELE2 zat had ik vanaf de eerste keer dat mijn S3 uit standby kwam het probleem weer.
Ik kan het niet verklaren, want wat kan een telefoonprovider nou ‘verkeerd’ doen om mijn telefoon dit gedrag te laten vertonen.
Met Samsung gebeld: Meneer dan moet u even met TELE2 in conclaaf gaan, want het is duidelijk geen probleem met uw toestel.
Dus TELE2 gebeld, wat een gebrek aan wil en kennis ondervind je daar.
Het eerste antwoord “Met ons netwerk is niets mis, laat Samsung het maar oplossen” tuut tuut tuut.
Daar sta je dan.
Ik ben maar eens gaan frotten in de telefoon en eens gekeken wat er voor netwerkalternatieven zijn.
In de lijst stond T-Mobile, nou had ik eens gelezen dat TELE2 gebruik maakt van het T-Mobile netwerk.
Dus daar mijn phone mee gekoppeld, en waarachtig ik heb al 5 dagen geen problemen meer.

Wie het kan verklaren mag het van mij hier doen.

Bewerkt (6 juli 2014 12:13)
arno036

arno036

• Lid sinds 25 april 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 april 2015
  • 09:04

Hier sinds bijna een week precies hetzelfde euvel. Ik meld het maar even voor de statistiek.
Een snelle update met de oplossing zou fijn zijn Samsung /Google. …. Dit is inderdaad behoorlijk irritant.
In standby wordt de card daadwerkelijk ‘afgekoppeld’. Ik word nu door de standaard geluiden gewekt ipv de muziek die op de card staat……

Bossie1948

Bossie1948

• Lid sinds 06 juli 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 april 2015
  • 09:14

Ik heb een S5 gekocht en die S3 in de vuilton geflikkerd.
Met de zelfde kaart geen enkel probleem meer sindsdien.
Het is puin die S3 shit.

arno036

arno036

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 april 2015
  • 09:17

Een aanvulling : bij mij gaat het om mijn S4 mini. Niet alleen bij de S3 dus.
En nu maar hopen dat de S5 dit niet ook gaat doen…….

bobroijers

bobroijers

• Lid sinds 06 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2015
  • 20:48

ik heb dit probleem ook al 3 weken!! word er gek van

heb een S4

als ik het goed lees is dit probleem opgelost na de volgende update??

arno036

arno036

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2015
  • 21:16

Ik heb uiteindelijk niet gewacht op de update en een andere Sd card in gebruik genomen. Sindsdien geen melding meer gehad.
Helaas bleek de oude Sd card niet meer te gebruiken. Werd niet meer herkend door de computer. Eerder lukte dat nog wel ook toen de telefoon al meldingen gaf. Back up maken dus!

bobroijers

bobroijers

• Lid sinds 06 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2015
  • 10:26

het ligt dus aan mijn ID kaart en niet aan de softwareupdate? omdat wat ik me kan herinneren is dit wel pas ma mijn laatste softwareupdate gebeurt

bobroijers

bobroijers

• Lid sinds 06 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2015
  • 21:14

heb vanmorgen firmware update gedaan, nog steeds hetzelfde probleem..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren