Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

hejwazzup

hejwazzup

  • Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 8 september 2012
  • 20:10

Dag mensen,

Ik heb het volgende probleem: Elke keer nadat mijn galaxy s3 uit stand-by komt, geeft hij de melding ‘SD-kaart onverwachts verwijderd’ en na een seconde ‘SD-kaart voorbereiden’. Daarna doet hij het weer.
Natuurlijk heb ik zelf al op internet gezocht naar oplossingen maar deze helpen niet. Ik heb de SD-kaart kaart al geformatteerd en opnieuw in mijn telefoon gedaan, maar dit hielp niet.
Verder heb ik het idee dat het iets softwarematigs is, zou dit kunnen? Aangezien het nooit gebeurt als ik mijn mobiel gebruik, maar alleen nadat hij uit stand-by komt.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
Alvast bedankt,

Rik.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
Peter-036

Peter-036

  • Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • #2
  • 8 september 2012
  • 20:37

Misschien kun je 'm door je telefoon laten formatteren? Dat zou in elk geval middels recovery mode moeten kunnen.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

hejwazzup

hejwazzup

  • Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 8 september 2012
  • 20:46

Peter-036;338384
Misschien kun je 'm door je telefoon laten formatteren? Dat zou in elk geval middels recovery mode moeten kunnen.

Ook dit heb ik al gedaan, maar helaas zonder resultaat.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
Peter-036

Peter-036

  • Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • #4
  • 8 september 2012
  • 23:05

Is het misschien een niet zo heel snelle sd card? Dat zou mogelijk verklaren waarom ‘ie wat vertraagd aangemeld wordt als je toestel uit ’sleep' of ‘deep sleep’ komt. Anders kan ik nu ook geen reden verzinnen.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Ert0o

Ert0o

  • Lid sinds 22 augustus 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • #5
  • 9 september 2012
  • 12:22

Dit had ik ook gehad.. bij mij kwam het omdat ik me telefoon liet vallen precies op het gebied bij de sdkaart. Sindsdien doet die erg raar. Vanaf toen geen sd kaart meer gebruikt. Ik ga morgen contact opnemen met tmobile ff kijken of ze kunnen reparenen

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
hejwazzup

hejwazzup

  • Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 14 september 2012
  • 17:57

Peter-036;338414
Is het misschien een niet zo heel snelle sd card? Dat zou mogelijk verklaren waarom ‘ie wat vertraagd aangemeld wordt als je toestel uit ’sleep' of ‘deep sleep’ komt. Anders kan ik nu ook geen reden verzinnen.
Nee hij is snel genoeg. Dus dat kan het helaas niet zijn. En ik ben vergeten te vermelden dat hij dit probleem in het begin ook niet gaf. Ik heb zelf het idee dat het iets softwarematigs is, omdat hij het sinds een bepaalde update is.

Ert0o;338469
Dit had ik ook gehad.. bij mij kwam het omdat ik me telefoon liet vallen precies op het gebied bij de sdkaart. Sindsdien doet die erg raar. Vanaf toen geen sd kaart meer gebruikt. Ik ga morgen contact opnemen met tmobile ff kijken of ze kunnen reparenen
Oke wil je laten weten of dit gelukt is? Die van mij is niet gevallen, maar misschien dat ik hem ook wel terug wil sturen.

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
badeendje

badeendje

  • Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • #7
  • 15 september 2012
  • 21:50

Laat het idd maar ff weten.
Ik heb dit sinds een aantal dagen ook.

Me SD geformateerd, hielp niet
Nieuwe erin hielp ook niet.

Ik heb hem niet laten vallen of wat dan ook.
Ik merk wel dat er wat speling zit op het kaarten in de houder maar dat zit op de simkaart ook.
Ik ga er anders van de week ook mee terug ,want dit is erg iritant.

Bewerkt (24 april 2013 15:34)

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Vodafone Smart 4 turbo
Rom: Stock
Kernel: Stock

badeendje

badeendje

  • Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • #8
  • 19 september 2012
  • 16:01

Ik ben vandaag terug geweest naar de winkel.

Ze zagen het voor het eerst zeiden ze.

Ze moesten hem opsturen.
4weken me telefoon kwijt,geen leentoestel enz.

Ik heb gezegd dat ze een fatsoenlijke oplossing moeten zoeken want dit is belachelijk.
Nu maar weer afwachten wat ze zeggen. Ze gaan me terugbellen met een oplossing.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Vodafone Smart 4 turbo
Rom: Stock
Kernel: Stock

badeendje

badeendje

  • Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • #9
  • 14 oktober 2012
  • 10:05

Ik heb nieuws gehad.
Ze gaan mijn SD slot vervangen.

Daar blijkt iets speling op te zitten.Kan helemaal geen kwaad maar preventief word het vervangen door Samsung center te DenBosch.

Bewerkt (24 april 2013 15:41)

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Vodafone Smart 4 turbo
Rom: Stock
Kernel: Stock

Risjard

Risjard

  • Lid sinds 27 januari 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 27 januari 2013
  • 18:38

Dit probleem heb ik ook met mijn S3. Volgens mij is dit GEEN hardware-probleem, want dan zou je deze melding ook moeten krijgen tijdens actief gebruik. Dit probleem doet zich (bij de meeste) alleen voor als het toestel uit standby wordt gehaald. Bij mij deed dit probleem (na ruim een jaar) zich voor na een software-update. Het lijkt erop dat het een software-probleem is. Hopelijk komt Samsung of Android met een oplossing, want dit probleem wordt steeds vaker gemeld.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren