Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Mielie

Mielie

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 4 september 2012
  • 21:21

Sinds een paar weken krijg ik regelmatig een melding dat er een software-update is. Dan download ik de update (ca. 97 MB), vervolgens selecteer ik updaten waardoor de telefoon zich herstart en de installatie begint. Tot zover alles goed… totdat ‘ie op 27% blijft hangen, de installatie afbreekt en normaal opstart. Dan krijg ik de melding dat het mislukt is en het met Kies moet proberen. Heb dit nu al zo’n 5x gedaan, en elke keer is het precies hetzelfde incl. bestandsgrootte en %.

Ik ben benieuwd of er meer mensen met iets dergelijks zijn, en of er een oplossing is. Zou het feit dat hij geroot is, ermee te maken kunnen hebben? Heb eerder wel al eens een OTA update gedaan, maar weet niet of ik toen al geroot had.

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
maus010

maus010

• Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 00:06

Ik zit met exact het zelfde probleem. OTA update van 27mb en blijft hangen bij 25% en start dan normaal op. Mijn S3 is ook geroot maar heb voor deze update al vaker geupdate (die van 97mb bijv.). Heb zelfs een full wipe gedaan maar zonder resultaat. Iemand een idee??

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 00:22

Je kan toch via odin updaten waarom ota mislukt weet ik ook niet:p

Mielie

Mielie

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 11:50

'Gelukkig' ben ik niet de enige. Kun je updates ook via odin flashen, of moet je dan de hele rom flashen? En waar kun je de laatste officiele rom, die de laatste update dus heeft, dan vinden?
Overigens heb ik besloten om maar te wachten met updaten totdat JB uit is, heb nergens last van en doet het prima. Maar zou het fijn vinden als dat gewoon OTA kan, wil gewoon dat dat werkt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren