Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mimelotje

Mimelotje

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 september 2012
  • 14:00

pklijzing;337267
Probeer eens de drivers te verwijderen, PC opnieuw opstarten en dan de telefoon aan te sluiten en de PC naar de juiste drivers te laten zoeken.
Zo werkt het!
Bedankt voor jullie reacties.

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
Joram

Joram

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 12 september 2012
  • 17:13

Hij begon hier ook te klooien, heb drivers eraf gegooid maar hij bleef het niet meer doen.

Toen ff andere usb poorten geprobeerd en toen deed hij het opeens weer..

Bewerkt (24 april 2013 15:33)

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

ScriptMania

ScriptMania

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 25 november 2012
  • 13:13

Iedere poort apart zoekt ook de drivers, via Windows update.
Heb jij nog nooit die poort gebruikt met je telefoon, en je plugged hem in dan gaat hij drivers zoeken.
Ook al heb je ze al geïnstalleerd op een andere poort.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)
Joram

Joram

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 25 november 2012
  • 16:14

Ik heb een vaste poort die ik gebruik, dus daar ligt het niet aan.

Momenteel geen last meer ervan.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

Valence

Valence

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2013
  • 16:19

pklijzing;337267
Probeer eens de drivers te verwijderen, PC opnieuw opstarten en dan de telefoon aan te sluiten en de PC naar de juiste drivers te laten zoeken.

Beetje noob-vraag wellicht, maar ik heb het zelfde probleem en vroeg me af of je zou kunnen uitleggen hoe ik de drivers verwijder (waar staan die?) en hoe ik mijn pc dan kan laten zoeken? (waar moet die zoeken?)

Hoop dat je me dit kan vertellen! Would save my life!

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
Mimelotje

Mimelotje

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2013
  • 18:17

Ik heb Samsung Kies verwijderd en toen deed hij het!

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
rummakan

rummakan

• Lid sinds 07 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2013
  • 22:11

Mimelotje
Hallo allemaal,
Als ik mijn mobiel wil aansluiten op de computer om bestanden over te zetten, geeft hij (de pc) aan dat de hardware-id ontbreekt.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik zou namelijk graag mijn vakantie foto's op mijn computer willen hebben.

Alvast bedankt.
Groet Mimelotje

Ik heb precies het zelfde probleem en heb het een beetje opgezocht hier staat wat meer info.
ik ben nu ook bezig met een update voor mijn laptop.. hoop dat hij het nu wel doet!!

Wanneer u een nieuw apparaat aansluit op de computer, probeert Windows het automatisch voor u te installeren en ontvangt u een melding als er geen stuurprogramma voor het apparaat kan worden gevonden. U kunt verschillende dingen proberen als dit het geval is:

Ervoor zorgen dat uw computer is verbonden met internet en automatisch bijwerken is ingeschakeld
De computer moet zijn verbonden met internet, anders kan Windows niet online zoeken naar een apparaatstuurprogramma. Als u wilt controleren of de computer is verbonden met internet, opent u de webbrowser en probeert u een website te openen. Als u tijdelijk geen verbinding hebt, bijvoorbeeld wanneer u reist met een laptop, moet u wachten tot u weer online bent en vervolgens opnieuw proberen het apparaat te installeren.

Windows kan alleen controleren of er nieuwe stuurprogramma's beschikbaar zijn als automatisch bijwerken is ingeschakeld. De meeste mensen schakelen automatisch bijwerken in wanneer zij Windows voor het eerst gebruiken, maar als u niet zeker weet of u dit toen hebt gedaan, moet u controleren of dit het geval is. Zorg ervoor dat u ook de optie voor aanbevolen updates selecteert, anders installeert Windows alleen belangrijke updates. Belangrijke updates bieden aanzienlijke voordelen, zoals een verbeterde beveiliging en betrouwbaarheid, maar aanbevolen updates bevatten mogelijk stuurprogramma's voor sommige apparaten. Raadpleeg Automatische updates in- of uitschakelen en Automatisch aanbevolen stuurprogramma's en updates voor uw hardware ontvangen voor meer informatie.

Handmatig controleren of er stuurprogramma's beschikbaar zijn via Windows Update
Als u automatisch bijwerken niet hebt ingeschakeld of niet was verbonden met internet toen u een nieuw apparaat aansloot op de computer, moet u controleren of Windows nu wel een stuurprogramma kan vinden voor uw apparaat. Zelfs als de computer altijd is verbonden met internet, moet u nog steeds via Windows Update controleren of er optionele updates beschikbaar zijn als bepaalde hardwareonderdelen niet correct werken. Optionele updates bevatten vaak nieuwe updates voor stuurprogramma's. Met Windows Update worden optionele updates niet automatisch geïnstalleerd, maar ontvangt u een melding wanneer er een update wordt gevonden, zodat u kunt kiezen of u deze wilt installeren.

Via Windows Update controleren of er stuurprogramma's zijn
Klik hier om Windows Update te openen.

Klik in het linkerdeelvenster op Naar updates zoeken en wacht terwijl Windows controleert of er nieuwe updates zijn voor uw computer.

Als er updates beschikbaar zijn, klikt u op de koppeling in het vak onder Windows Update voor meer informatie over elke update. Elk type update bevat mogelijk stuurprogramma's.

Zoek op de pagina Selecteer de updates die u wilt installeren naar updates voor uw hardwareapparaten, schakel het selectievakje in voor elk stuurprogramma dat u wilt installeren en klik op OK. Het is ook mogelijk dat er geen stuurprogramma's beschikbaar zijn.

Klik op de pagina Windows Update op Updates installerenAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging..

Opmerkingen
In Windows Update wordt aangegeven of een update belangrijk, aanbevolen of optioneel is. Zie Wat zijn automatische updates van Windows? voor meer informatie.

Voor sommige updates moet u de computer opnieuw opstarten.

In Windows Update wordt aangegeven of de updates correct zijn geïnstalleerd.

Software voor het apparaat installeren
Als er door Windows Update geen stuurprogramma voor uw apparaat wordt gevonden, gaat u naar de website Windows 7 Compatibiliteitscentrum. Hier vindt u lijsten met duizenden apparaten en rechtstreekse downloadkoppelingen voor stuurprogramma's. Zoek ook op de website van de fabrikant naar een stuurprogramma of andere software voor het apparaat. Als bij het apparaat een cd is geleverd, bevat deze mogelijk software die vereist is om het apparaat correct te laten functioneren. Eerst moet u echter de website van de fabrikant raadplegen voor de meest actuele software en stuurprogramma's.

Als u op de website van de fabrikant helemaal geen nieuwe software of stuurprogramma's kunt vinden voor uw apparaat, kunt u proberen de cd te plaatsen die bij het apparaat werd meegeleverd en vervolgens de installatie-instructies voor de software te volgen.

Opmerking
Veel stuurprogramma's worden geleverd met software waarmee het stuurprogramma voor u wordt geïnstalleerd (vaak een zelf-installerend pakket genoemd), maar mogelijk moet u enkele stuurprogramma's ook handmatig installeren. Zie Een stuurprogramma bijwerken voor hardware die niet goed werkt voor meer informatie.

Handmatig oude hardware toevoegen die Plug and Play niet ondersteunt
Als u oudere hardware hebt of een apparaat dat geen ondersteuning biedt voor Plug and Play, zal Windows deze hardware of apparatuur niet herkennen wanneer u deze op uw computer aansluit. U kunt proberen deze handmatig aan uw computer toe te voegen met gebruikmaking van de wizard Hardware toevoegen.

Opmerking
De wizard Hardware toevoegen wordt alleen aanbevolen voor ervaren gebruikers.

Voer de volgende stappen uit:

Klik op de knop Start. Typ Uitvoeren in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Uitvoeren.

Typ in het vak Uitvoeren de tekst hdwwiz en klik op OK.

Volg de aanwijzingen in de wizard en klik op Volgende.

De probleemoplosser voor hardware en apparaten uitvoeren
Als uw computer problemen heeft met een pas geïnstalleerd apparaat of andere hardware, moet u het probleem proberen op te lossen met de probleemoplosser voor hardware en apparaten. Er wordt dan gecontroleerd op algemene problemen en of nieuwe apparaten of hardware die aan uw computer zijn gekoppeld, juist zijn geïnstalleerd.

Klik hier om de probleemoplosser voor hardware en apparaten te openen.‌ Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.

Opmerking
Uw computer moet zijn verbonden met internet om ervoor te zorgen dat u beschikt over de meest actuele probleemoplossers van de Windows Online Troubleshooting Service. Zie Problemen oplossen in Windows voor meer informatie.

Als het apparaat nog steeds niet correct werkt nadat u deze suggesties hebt geprobeerd, is er mogelijk geen stuurprogramma beschikbaar voor uw apparaat. In dat geval kunt u proberen contact op te nemen met de fabrikant van het apparaat.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren