Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

herbieferbie

herbieferbie

• Lid sinds 02 april 2012
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 07:16

hoi Allemaal

Ik heb dit probleem al een keer eerder gehad en wederom na het deinstalleren van Titanium Backup. Door een update hiervan werkte één en ander niet meer naar behoren zeg maar. Dus ik dacht even eraf gooien opnieuw installeren en klaar. Nou mooi niet dus , nadat ik het eraf heb gegooid laat het zich niet opnieuw installeren, niet via de playstore, en ook niet vanaf de telefoon zelf, krijg iedere keer de melding : tb kan niet geinstaleerd worden , maak ruimte vrij en probeer opnieuw. Terwijl als ik een ander progamma instaleer er geen enkel probleem is .
Vorige keer heb ik nadat ik het hier ter sprake had gebracht via CWM mijn cache en dalvik cache gewist en toen lukt het weer wel. maar dit keer dus niet. Meer cache als deze 2 is er toch niet.
Wie weet raad ik raak er echt een beetje gefrustreerd van.
Bijkomend probleem had ik ook nog toen ik dacht ach dan zet ik mijn nandroid backup terug, krijg ik de melding kan SD marker niet vinden. De backup staat op de externe SD kaart.

Nou ik ben benieuwd , wie heeft er goede raad ?

En alvast bedankt natuurlijk voor ieder welkom advies

Bewerkt (24 april 2013 15:29)
SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 10:57

herbieferbie;335336
Bijkomend probleem had ik ook nog toen ik dacht ach dan zet ik mijn nandroid backup terug, krijg ik de melding kan SD marker niet vinden. De backup staat op de externe SD kaart.
Dit probleem heb ik ook eens met mijn S2 ondervonden.
Ik heb toen de map Clockworkmod van de externe SD kaart naar het interne geheugen verplaatst en toen werd de Nandroid back-up weer gevonden en teruggezet.
Je zou hetzelfde ook eens kunnen proberen met de map TitaniumBackup.

Bewerkt (24 april 2013 15:29)

Samsung Galaxy S7

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren