Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Turkdale

Turkdale

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2012
  • 03:44

Ik ben sinds eergister een trotse bezitter van een Samsung Galaxy S3 en vroeg me er enkele dingen over af:
- Hoe krijg ik Samsung Kies werkende doormiddel van ‘PC Studio’ modus te kiezen op mijn S3, alhoewel ik alleen MTP en PTP kan
- Ik kreeg vandaag na gecheckt te hebben op Software Update's, een melding dat er een firmware update van ca. 97mb beschikbaar was en ik stelde het uit omdat ik op mijn werk zat maar als ik daarna weer controleer dan zegt die dat er geen updates zijn… Dit vind ik heel vaag? Ik heb momenteel de Stock versie van Android 4.0.4
- Wifi uitval heb ik al gefixt, dit kwam door de Power Save optie… Just google it
- Ik las al op XDA dat het probleem van dat het beeld af en toe wat trager aangaat een bekend probleem is, is dit te verhelpen met een custom rom of is dit een probleem dat ligt aan de telefoon zelf ?

Als iemand mij hiermee kan helpen, graag… Ik heb beetje gezocht maar ene zegt A en de ander zegt B, ik heb liever een antwoord waar ik iets aan heb.

Met vriendelijke groet,
Turkdale

Bewerkt (24 april 2013 15:29)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 augustus 2012
  • 08:02

Kun je je vraag in je titel verwerken? (titel kun je veranderen door je eerste bericht te bewerken, dan naar ‘meer opties’) Je huidige titel ‘Samsung Galaxy S3’ omvat niet je vraag

Verwijderd_Account_17032017

Verwijderd_Account_17032017

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2012
  • 12:50

@Turkdale,

Je kreeg de software upgrade denk ik via OTA aangeboden, deze geeft een ‘'soort’' beurt aan je, als je deze niet pakt vervalt hij weer.
Via het programma Samsung KIES kan je wel upgrade.

Je hoeft helemaal niks te wijzigen in je toestel hoor, Samsung Kies kan dit zelf pakken.

Mocht je ‘'Samsung Kies’' ongein vinden kan je de nieuwste firmware ook nog flashen via Odin.
Even de nieuwste firmware zoeken op samfirmware.

Joram

Joram

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2012
  • 16:55

Kies ziet je telefoon gewoon met MTP….

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren