Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

herbieferbie

herbieferbie

• Lid sinds 02 april 2012
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 12:53

Hoi allen

Mijn S3 wil steeds mijn firmware bijwerken, eerst kon ik het uitstelen door aan te geven vraag later nog maar eens, nu kan ik nog max 3 uur uitstellen. Mijn ervaring met die firmware uodate is niet aletijd even prettig, dus wil het uitstellen tot ik er positieve dingen over lees. Maar waar kan ik dit uitschakelen ???
En heeft iemand reeds ervaring met de firmwareupdate een positieve dan wel ?

Heb nu wifi ff uitgezet en aangegeven datiie alleen via wifi mag updaten :-)

Hoop wat te horen van jullie MVG HF

Bewerkt (24 april 2013 15:23)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 13:57

Kan niet, je moet updaten (heb ik met de S III nog geen problemen mee gehad) of een custom ROM gebruiken.

herbieferbie

herbieferbie

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 18:19

Nou hier word ik niet blij van zeg dat verplichte updaten wat een k*t zooi mijn kernel is veranderd , weg root acces al mijn apss werken dus niet meer die daar van afhankelijk waren, en tot overmaat van ramp ziet odin mijn galaxy ineens niet meer .

USB foutopsporing staat aan, en als ik hem aansluit terwijl hij gewoon normaal in bedrijf is kan ik wel alle bestanden benaderen

Ik baal als een stekker zeg, iedereen het er mee eens dat je niet kunt ontkomen aan zo'n update, ik vind het belachelijk geef mensen een keus

Alle info welkom zit hier te balen

Grt HF

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 9 augustus 2012
  • 18:47

Ik zie de stoom uit je oren komen! Adem in, adem uit….

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

herbieferbie

herbieferbie

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 18:54

jajaja we zijn niet verslaafd hoor aan onze mooie S3

Opgelost, wel grappig iedereen klaagt over kies, ik heb eerst gewoon de samsung drivers geinstaleert, geen resultaat dus, denk ja moet t och wat dan maar kies, odin herkent mijn phone weer , opnieuw geroot met dezelfde die ik had een standaard kernel van cf root, alles weer ok

Wel moet ik sommige dingen weer even langs mijn vriend *KNIP* laten gaan voor een nabehandling, maar ja das dan weer niet het ergste.

Toch vind ik die verplichte updates niet fijn , is er geen workaround voor zonder aan custom roms te beginnen ?

Nou kan weer slapen vannacht hoor :-)

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 9 augustus 2012
  • 19:10

Verwijzing naar illegale software verwijderd. Zulke apps worden voornamelijk gebruikt om gratis betaalde apps te verkrijgen, en uiteraard is dat niet toegestaan. Let op dat er op AW geen illegale content wordt besproken.

bassie1995

bassie1995

• Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 19:11

Misschien is er een APK die je weg kan halen, maar ik draai onderhand een AOSP ROM, moet je even op XDA vragen anders?

Daarnaast is het natuurlijk logisch dat je je root kwijtraakt, elke update heeft minstens een nieuwe kernel, en vaak zullen systeemapplicaties weer opgebouwd worden.

En volgens mij is praten over warez verboden hier.

EDIT: Ninja'd. Jij wint deze keer, nanders!

herbieferbie

herbieferbie

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2012
  • 07:48

Sorry Nanders in the heat of the moment let je wel s ff niet op wat je schrijft haha, gelukkig word het vrolijk opgelost en een beetje om gelachen. ja joh voor de ingeburgerden hier is alles vaak een koekkie en een eitje, maar voor een beginneling als ik is het al snel weer spannend. Ik zou er best eens meer van willen leren, gewoon algemene kennis en zo dat je een beetje snapt hoe het systeem in elkaar zit wat je wel kunt doen en niet. iemand die er heel goed in is eens een lesje of wat geeft. Hier kun je natuurlijk heel veel vinden maar zijn allemaal fragmenten waar je zelf een verhaal van moet maken, althans zo ervaar ik dat vaak
Maar bijna alles werkt weer. Alleen TB wil zich niet laten behandelen, is de oplossing dan deinstalleren en weer installeren en dan een behandeling ( hoop dat ik het zo wel mag vragen )
Fijn weekend allemaal, word mooi weer geniet ervan zolang het duurt :-)

bassie1995

bassie1995

• Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2012
  • 09:27

herbieferbie;330245
Sorry Nanders in the heat of the moment let je wel s ff niet op wat je schrijft haha, gelukkig word het vrolijk opgelost en een beetje om gelachen. ja joh voor de ingeburgerden hier is alles vaak een koekkie en een eitje, maar voor een beginneling als ik is het al snel weer spannend. Ik zou er best eens meer van willen leren, gewoon algemene kennis en zo dat je een beetje snapt hoe het systeem in elkaar zit wat je wel kunt doen en niet. iemand die er heel goed in is eens een lesje of wat geeft. Hier kun je natuurlijk heel veel vinden maar zijn allemaal fragmenten waar je zelf een verhaal van moet maken, althans zo ervaar ik dat vaak
Maar bijna alles werkt weer. Alleen TB wil zich niet laten behandelen, is de oplossing dan deinstalleren en weer installeren en dan een behandeling ( hoop dat ik het zo wel mag vragen )
Fijn weekend allemaal, word mooi weer geniet ervan zolang het duurt :-)

Ook op deze manier is het voor zover ik weet nog verboden.

Daar zijn ze (begrijpelijk) vrij strikt in.

herbieferbie

herbieferbie

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2012
  • 10:17

nou ja eerst een ander vreemd probleem, tb gedeinstalleerd, en nu wil ik hem opnieuw installeren en roept hij niet genoeg ruimte, terwijl als ik bij opslag kijk hij bij apparaatgeheugen 6 van de 11 gig vrij heeft en bij sd 9 van de 15
Ruimte zat toch lijkt me maar hij vertikt het

Geprobeerd via de playstore zelfde bericht onvoldoende ruimte.

Ik maak er wel even een nieuw topic van anders wijken we teveel af hier

Hoort het weer graag grt HF

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren