Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Klimgeit

Klimgeit

• Lid sinds 08 juli 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2012
  • 23:14

Lees dit bericht in Tweakers.net, sta op het punt om ook een S3 te kopen…….
Wellicht effe wachten.
Wie heeft hier ook last van?

Gebruikers op diverse fora, waaronder GoT, melden dat ze onverklaarbare scheuren zien in de behuizing van hun Samsung Galaxy S III. De scheuren treden op zonder dat het toestel is gevallen, zo melden gebruikers die last hebben van de schade

grtz
Klimgeit

Bewerkt (24 april 2013 15:14)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 16 juli 2012
  • 23:26

ook nog een vreemd voorval bij mij … ik heb een miniscuul klein krasje op mijn scherm , het zit precies in het hoekje dus ik zie het bijna niet , maar hij zit er wel ! En nee het is geen vuiltje oid . als ik er met mijn nagel over heen ga dan voel ik duidelijk het krasje zitten . Hij is niet gevallen oid , Ook doe ik nooit iets van metaal of een ander “scherp” voorwerp in dezelfde zak als mijn telefoon . ik heb hem 1 keer op het scherm zelf weg gelegd ipv op zijn achter kant , het kan wezen dat daar wat steentjes lagen , maar je zou denken dat met de gorilla glass type 2 dat de sgs dit zeker aan zou moeten kunnen . Nu ik meer verhalen lees over “zomaar”ontstane scheurtjes in de behuizing vraag ik me af of er niet meer mis was met de S3 dan alleen de “fout” in de coating ….

verder is t een best toestel hoor

EricJorem

EricJorem

• Lid sinds 27 november 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 06:05

Heb mijn S3 uitgebreid bestudeerd, maar vooralsnog geen oneffenheden aangetroffen… Nieuwe anti-samsung-hoax?

maus010

maus010

• Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 07:39

Ik heb hier nergens last van hoor. Zie wel wat lichte lijntjes lopen in het aluminium, maar precies op de 4 hoeken van het toestel.
Dat zullen gewoon de lasnaden zijn. Tevens zijn ze nauwelijks zichtbaar of voelbaar.

Snap niet dat er zo veel klachten naar voren komen: camera na update werkt niet goed, scheurtjes, ontploffen toestel enz enz.
Ik ben super blij met mijn S3. Natuurlijk gaat er softwarematig wel eens wat fout. Maar dat heb je met elk toestel wel.
Enig probleem wat ik had was dat mijn scherm na een paar dagen tijd het niet meer deed. Maar later gewoon een nieuw toestel ontvangen.

xp7amrkr

xp7amrkr

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 08:05

EricJorem;322745
Heb mijn S3 uitgebreid bestudeerd, maar vooralsnog geen oneffenheden aangetroffen… Nieuwe anti-samsung-hoax?

Een hoax? Ik ben eigenaar van de Galaxy SIII en heb de eerste twee foto's gemaakt die in het nieuwsartikel gebruikt worden. Je bent welkom om langs te komen om het met eigen ogen te bewonderen.

Dit is op het forum op Tweakers geplaatst waarna zich andere gebruikers gemeld hadden met hetzelfde probleem. Het gaat hierbij om scheuren in de bezel, NIET de kleine strepen op de hoeken. Uiteindelijk heb ik hier dan ook een nieuws-tip van ingestuurd na door Samsung Support Benelux een lul-verhaal te hebben gekregen.

EricJorem

EricJorem

• Lid sinds 27 november 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 08:30

xp7amrkr;322757
Een hoax? Ik ben eigenaar van de Galaxy SIII en heb de eerste twee foto's gemaakt die in het nieuwsartikel gebruikt worden. Je bent welkom om langs te komen om het met eigen ogen te bewonderen.

Dit is op het forum op Tweakers geplaatst waarna zich andere gebruikers gemeld hadden met hetzelfde probleem. Het gaat hierbij om scheuren in de bezel, NIET de kleine strepen op de hoeken. Uiteindelijk heb ik hier dan ook een nieuws-tip van ingestuurd na door Samsung Support Benelux een lul-verhaal te hebben gekregen.

sinds het ontploffingsverhaal van de S3 die in de magnetron had gelegen ben ik wat sceptisch geworden… Gek he?

dim_aw

dim_aw

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 10
  • AdminAdmin
  • 17 juli 2012
  • 08:38

xp7amrkr;322757

Kan ik (DIM) voor de post op Androidworld.nl ook wat foto's ontvangen van de schade. Liefst andere dan die op Tweakers staan. Mailen mag naar dim at androidworld.nl

Je bent zelf een handtekening

badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 09:30

Is het zo raar dan als je je telefoon laat vallen dat er scheurtjes in komen?
Ik heb hem nog niet laten vallen en heb dus nergens last van.

Maar als je een glas laat vallen is de kans dat ie kapot gaat ook erg groot.
Ik vind het dus een topic van niks.

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

dim_aw

dim_aw

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 10
  • AdminAdmin
  • 17 juli 2012
  • 09:31

Helaas blijkt het dat een aantal mensen de telefoon niet hebben laten vallen en toch de scheurtjes hebben

Je bent zelf een handtekening

roadxy

roadxy

• Lid sinds 17 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 10:17

Ik heb (nog?) geen scheurtjes kunnen ontdekken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren