Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

seren

seren

• Lid sinds 08 augustus 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 21:14

Ik vind het erg cool dat Samsung standaard DLNA client functionaliteit in de Gallery app gebouwd heeft en dat deze automatisch m'n popcorn en Synology NAS ziet. Echter, het werkt voor geen meter. Hij laat slechts een paar foto's zien, verder aangevuld met nog wat grijze vierkanten en een click op menu -> refresh verandert daar niks aan.

Iemand dezelfde ervaring? Of liever nog iemand waar het wel foutloos werkt? Misschien met die laatste update die sommigen al via ODIN geinstalleerd hebben?

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
2pietjuh2

2pietjuh2

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 14:16

Hey,

Als ik de DLNA client in windows gebruik, krijg ik exact hetzelfde systeem. Waar ik tot nu toe achter gekomen ben is dat formaten die Windows Media Player niet ondersteund ook niet zichtbaar worden op mijn TV. Ook wanneer ik extra codex download blijft dit probleem. Ik heb het echter alleen getest met films, niet met afbeeldingen. Kan je onderzoek doen naar verschillende formaten etc?

seren

seren

• Lid sinds 08 augustus 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 16:37

Ik heb nog niet eens naar video ondersteuning gekeken. De foto's op m'n NAS die via DLNA gepubliceerd worden, worden niet goed opgepikt door de DLNA client in de Samsung Gallery app.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren