Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Samsung

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 23:47

@Doctor Yes
In ieder geval bedankt voor deze tip: sluitergeluid valt inderdaad op deze manier weg te halen.
Hoop echter dat er iets komt waardoor het gewoon in het menu aangepast kan worden of dat als je je telefoon stil hebt, het sluitergeluid ook stil is.

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
bas2.0

bas2.0

• Lid sinds 14 februari 2012
  • Berichten 377
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 00:33

In de rr rom kun je gewoon via het menu het geluid uit zetten.
Wel krijg je idd de melding dat dit verboden is in sommige landen.

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
taraobsessions

taraobsessions

• Lid sinds 12 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2013
  • 14:48

Ik heb hetzelfde probleem, tot op gisteren kreeg ik nooit het sluitergeluidje bij mn camera, en nu opeens gisterenavond toen ik een foto maakte voor en achter camera maken een geluidje, en dat had ik hiervoor nooit, heel apart.

Ayantis

Ayantis

• Lid sinds 15 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2013
  • 11:53

L4rko
Jwz-Swa;311857
Als het goed is kun je gewoon bij Camera -> instellingen -> geluid sluiter, het sluitergeluidje uitzetten.

Sorry maar dit is niet mogelijk met de stock versie van de camera.

Indien je het geluid van de camera wilt uitschakelen zul je een andere camera mod moeten installeren, helaas heeft samsung namelijk de optie om het geluid uit te zetten verwijderd… Bijvoorbeeld deze mod van HyperX.

Die optie, om het geluid van de camera uit te zetten, is pas sinds kort weg gehaald door Samsung toch? Weet iemand waarom?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 15 juni 2013
  • 13:50

Volgens mij had dat met Europese regels te maken. Dat het voor omstanders duidelijk is dat er een afbeelding gemaakt wordt of zo iets.
Echter als je toestel op stil staat maakt ie ook geen geluid, dus dat veegt bovenstaande weer van tafel.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Zuppa

Zuppa

• Lid sinds 15 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2013
  • 21:17

Nee hoor Sander. Ik heb gisteren m'n Galaxy S3 geupdate en sindsdien is het geluid van mijn camera niet meer uit te krijgen. Ook als de telefoon op stil, trillen en/of spaarstand staat blijft de camera lawaai maken. Heel erg vervelend, en een ‘normale’ oplossing zou welkom zijn.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren