Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

maus010

maus010

  • Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • #1
  • 10 juni 2012
  • 10:42

Hebben hier meerdere mensen last van? Of ben ik tot nu toe de enige.

Heb mijn S3 nog net geen week en het beeldscherm heeft het al de geest gegeven.
S'avonds nog in goede staat op mijn nachtkastje gelegd en de volgende ochtend wilde ik kijken hoe laat het was. Drukte op de home knop en zag tot mijn grote verbasing een blauwe gloed over het scherm met een hele donkere plek rechts boven in de hoek. Een paar uur later werd de donkere vlek alleen maar groter en nu zie ik helemaal niets meer op mijn beeldscherm? Hij is nog wel aanraakgevoelig, dus dat werkt nog wel.

Iemand een idee wat het kan zijn?
Morgen maar weer terug naar belcompany ermee.

Toestel is inmiddels al wel geroot (nog wel standaard software) dus hoop dat het nog wel onder garantie valt.

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
apieschapie

apieschapie

  • Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • #2
  • 10 juni 2012
  • 11:57

Kan je hem niet aan de pc leggen en un rooten ?
En wat beeldscherm betreft, misschien toch een tikkie gehad?
Zo dat hij lek ofzo is geraakt?

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
maus010

maus010

  • Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • #3
  • 10 juni 2012
  • 22:25

Helaas. unrooten zonder zichtbaar beeld gaat niet lukken vrees ik.
Toestel is niet gevallen of zo. Zoals ik al zei, gewoon werkend op mn nachtkastje gelegd en de volgende ochtend was het beeld zo vaag.

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #4
  • 10 juni 2012
  • 22:38

Klinkt als een hardware defect. Gewoon terug naar de winkel met dat ding. Een kapot scherm(hardware) kan niet veroorzaakt worden door rooten(software) dus daar kunnen ze je niet op pakken lijkt mij.

Bewerkt (24 april 2013 14:59)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

DaveDH

DaveDH

  • Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • #5
  • 11 juni 2012
  • 06:31

waarom kun je dit toestel niet (un)rooten zonder het gebruik van het scherm ? werkt dit niet zoals met de S1 ?

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
maus010

maus010

  • Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • #6
  • 11 juni 2012
  • 07:34

DaveDH;309623
waarom kun je dit toestel niet (un)rooten zonder het gebruik van het scherm ? werkt dit niet zoals met de S1 ?

Omdat je vanuit de recovery de stock firmware weer terug moet zetten. En ook Triangle Away is een app die je vanuit de market moet downloaden, installeren en uitvoeren vanaf de telefoon.

Defect beeldscherm is idd geen gevolg van rooten. En wellicht kijken ze er niet eens naar.
Vandaag terug naar de winkel. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik hem weer terug heb.

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
maus010

maus010

  • Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • #7
  • 12 juni 2012
  • 10:29

Toestel is inmiddels retour gestuurd naar Samsung.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen ivm het rooten. Wellicht kijken ze er niet eens naar.
Ik zal mijn bevindingen wel posten nadat ik het toestel weer terug heb. Gaat wel even duren vrees ik.

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
oner

oner

  • Lid sinds 16 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #8
  • 12 juni 2012
  • 18:52

hoi maus010,

ik heb precies het zelfde, toestel is al afgelopen vrijdag retour gestuurd, maar heb nog niks gehoord.
Ik had nog niks gedaan met de telefoon (root of customfirmware). Ik wacht nog op een DOA procedure..

Zou het fijn vinden als we mekaar even op de hoogte houden over het hoe en wat..

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
maus010

maus010

  • Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • #9
  • 12 juni 2012
  • 21:07

Dan ben ik dus niet de enige met dit probleem. lekker vaag.
Misschien toch een maandag ochtend model.

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
DaveDH

DaveDH

  • Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • #10
  • 12 juni 2012
  • 21:33

DOA procedure ?

Bewerkt (24 april 2013 15:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren