Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EricJorem

EricJorem

• Lid sinds 27 november 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 08:12

Zolang je maar niet teveel afknipt… als 'ie niet past kun je er altijd nog een extra stukje afknippen; als je teveel hebt geknipt kun je het er echter niet meer aanplakken…

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
phineas

phineas

• Lid sinds 25 november 2010
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 10:37

was er gister mee aan het klote, heb om dat chipje zoveel mogelijk afgeknipt maar hij pakt em niet, kon em gelukkig nog wel terug in mn s2 doen ondanks dat ik em had geknipt was ook lastig om em uit de s3 te halen omdat ie natuurlijk niet klikt zoals een gebruikelijke micro sim, helemaal klote met tandenstoker en pincet, maar goed, zometeen maar eff naar vodafone dan voor een sim kaartje, ken je volgens mij gewoon je nummer gratis over laten zetten van mini naar micro sim.
zou het de volgende die het wil proberen dus niet adviseren

phineas

phineas

• Lid sinds 25 november 2010
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 10:39

was er gister mee aan het klote, heb om dat chipje zoveel mogelijk afgeknipt maar hij pakt em niet, kon em gelukkig nog wel terug in mn s2 doen ondanks dat ik em had geknipt was ook lastig om em uit de s3 te halen omdat ie natuurlijk niet klikt zoals een gebruikelijke micro sim, helemaal klote met tandenstoker en pincet, maar goed, zometeen maar eff naar vodafone dan voor een sim kaartje, ken je volgens mij gewoon je nummer gratis over laten zetten van mini naar micro sim.
zou het de volgende die het wil proberen dus niet adviseren

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 21 juni 2012
  • 11:24

waarom die moeite nemen joh. Je kan idd je sim gratis omwisselen voor een micro-sim. Mocht je een dual kaartje willen, zitten daar bij vodafone wel kosten aan vast +/- €13.- maar dan kan je iig je oude toestel ook blijven gebruiken op 1 en hetzelfde nr.

AW Forum Queen voor het leven

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren