Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 1 juni 2012
  • 16:09

huh raar ??? ik heb de cf-Kernel geinstalleerd en ook CWM. als ik dan SuperSU wil installeren geeft hij aan “There is no SU binary installed and SuperSU cannot install it”

Waar gaat het fout want ik zie het even niet meer

update: gelukt ! had verkeerde bestand te pakken :p

Bewerkt (24 april 2013 14:56)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Killuminatii

Killuminatii

• Lid sinds 30 mei 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 16:40

AVS;306389
En daarom heb ik ook minstends 24 uur gewacht tot ik een CWM op het toestel kon zetten. :-)
De nandroid backup vanuit cwm zorgt ervoor dat ik binnen 2 minuten compleet terug zit op de originele rom…exact zoals ik hem kreeg toen ik hem aanschafte.
En daarom maakt het nu niet meer uit of je dan wel of niet custom gaat. Je zit toch zo weer terug mocht het niet bevallen.

Overigens is deze custom rom nog heel erg “stock” dat wil zeggen dat er niets aan de looks is aangepast en je ziet geen enkel verschil tussen stock en custom. Enigste voordeel is dat de rom je toestel direkt al root en dat de rom compleet deodexed is zodat de weg straks vrij is tot het wel helemaal vernanderen van de looks :-)

Dit klinkt dus als Japans voor mij, moet me écht wat meer verdiepen in de Andoird scene.

L4rko

L4rko

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 14:53

Killuminatii;306206
Dat zou geweldig zijn, erg bedankt! Ik hou vanavond/morgen gelijk je threads in de gaten. Hoe “Noob-Friendlier” hoe beter aangezien ik nieuw (en de meeste die de tut zullen volgen, natuurlijk) ben in de Adnroid scene.

Nogmaals bedankt ( :

Is dit noob-friendly genoeg?
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/34411-how-root-access-sgs3.html

Killuminatii

Killuminatii

• Lid sinds 30 mei 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 15:51

L4rko;306799
Is dit noob-friendly genoeg?
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/34411-how-root-access-sgs3.html

Ik zal het meteen even doornemen, bedankt voor de moeite het is zéér gewaardeerd ( :

L4rko

L4rko

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 15:54

Killuminatii;306812
Ik zal het meteen even doornemen, bedankt voor de moeite het is zéér gewaardeerd ( :

Laat aub even weten of 't allemaal duidelijk genoeg is, of dat er nog wat gewijzigd moet worden wat niet duidelijk is.

Killuminatii

Killuminatii

• Lid sinds 30 mei 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 17:50

L4rko;306813
Laat aub even weten of 't allemaal duidelijk genoeg is, of dat er nog wat gewijzigd moet worden wat niet duidelijk is.

Ik heb het even doorgenomen en tot zover lijkt het me allemaal duidelijk.
Ik heb zojuist een kras op mijn scherm gevonden dus ik mag maandag terug naar The PhoneHouse, dus ik doe er nog maar niks mee tot na maandag. Wil natuurlijk niet me garantie weggooien terwijl ik misschien een nieuw toestel krijg, of dat ze het krasje zelf weghalen.

L4rko

L4rko

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 18:31

Killuminatii;306830
Ik heb het even doorgenomen en tot zover lijkt het me allemaal duidelijk.
Ik heb zojuist een kras op mijn scherm gevonden dus ik mag maandag terug naar The PhoneHouse, dus ik doe er nog maar niks mee tot na maandag. Wil natuurlijk niet me garantie weggooien terwijl ik misschien een nieuw toestel krijg, of dat ze het krasje zelf weghalen.

Kras? Diep of oppervlakkig?
Was toevallig gister bij The Phone House in Roermond en het bleek dat zij zelf een examplaar hadden ontvangen wat volledig bekrast was, wellicht zat 't er al op bij de levering?

Killuminatii

Killuminatii

• Lid sinds 30 mei 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 15:14

L4rko;306839
Kras? Diep of oppervlakkig?
Was toevallig gister bij The Phone House in Roermond en het bleek dat zij zelf een examplaar hadden ontvangen wat volledig bekrast was, wellicht zat 't er al op bij de levering?

Ik geloof inderdaad dat het er al bij de levering erop zat.
Ik heb mijn Galaxy S3 niet laten vallen of met een scherp object over mijn scherm gegaan.
Het valt op zich niet echt op, ik downloade zo´n zaklamp app en die verlicht ook je scherm met vel rood licht, en toen zag ik een krasje van 3 á 4 millimeter lang, wat op zich best wel groot is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren