Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hubert

Hubert

• Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2012
  • 23:19

Ik heb mijn SGS III van vanavond in de kleur Pebble Blue en die kleur valt heel goed mee.
Mijn eerste indrukken zijn zeer positief (mijn vorige was de SGS). Heb de instellingen aangepast, enkele foto's gemaakt, muziek geluisterd, wifi getest, mee gebeld, filmpke op youtube afgespeeld, S-voice getest … allemaal zeer goed.
Ik mis wel de programma monitor dat ik wel handig vond. Is er een alternatief of zoek ik verkeerd (niet in Google Play store, niet bij apps of widgets)?
Ook handig voor ons in België is het Azerty-toetsenbord, al was ik qwerty wel gewend intussen

Bewerkt (24 april 2013 14:58)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2012
  • 00:20

De SIII helemaal in het pik zwart en een zwart geribbeld achterklep zoals op de S2 zou ik iniedergeval veel mooier vinden en ultra stoer!
Ik vindt witte telefoons spuug lelijk:shut:

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1434
  • Reputatie 70
  • 8 juni 2012
  • 01:21

Tja, kwestie van smaak: ik vind de witte mooier dan de zwarte telefoons… Mijn witte SGS2 heeft trouwens een gladde achterkant en daar ben ik heel blij mee, een geribbelde achterkant had ik echt minder mooi gevonden. Zo zie je maar, iedereen vindt weer iets anders mooi (of lelijk).

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Hubert

Hubert

• Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 06:50

Hubert;308579
… Ik mis wel de programma monitor dat ik wel handig vond. Is er een alternatief of zoek ik verkeerd (niet in Google Play store, niet bij apps of widgets)…

Gevonden: door lang op de homeknop te drukken kom je in taakbeheer en kun je zien welke apps actief zien, info over RAM … zoals op mijn SGS met de programma monitor. Kan deze ook op het homescreen gezet worden (snelkoppeling/widget)?

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
TonyStark

TonyStark

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 17:00

Heeft iemand al problemen gehad met zijn scherm, en dan heb ik het over de gloed die op de SGS2 soms aanwezig was,of is dat verleden tijd?

habo

habo

• Lid sinds 20 april 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 22:43

Hallo, hoeveel geheugen hebben jullie beschikbaar ?
ik zou 16 gb moeten hebben maar er is nog “maar” 11 gig beschikbaar volgens taakbekeer (de home button ingedrukt houden)
hebben jullie dit ook ?

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 12 juni 2012
  • 23:08

Off-topic = ik heb na t zien van een foto van de Pebbles bleu toch gekozen voor de Marble white gekozen , en nu ik er even aan denk , ik vind het fijn als een telefoontje makkelijk in me zak glijd , dus de gladde achterkant , is voor mij zeker een voordeel

On-Topicie 16 GB is de totale opslag , natuurlijk moet daar dan ook de software e.d. van de telefoon op gezet worden , dus dan gaat er een gedeelte vanaf , en dat is je opslag capaciteit . Dat is eigenlijk altijd wel misleidend van de providers die adverteren met de hoge opslag , maar er gaat altijd wel wat van af .

audier

audier

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 1426
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2012
  • 09:12

DaveDH;310336
Off-topic = ik heb na t zien van een foto van de Pebbles bleu toch gekozen voor de Marble white gekozen , en nu ik er even aan denk , ik vind het fijn als een telefoontje makkelijk in me zak glijd , dus de gladde achterkant , is voor mij zeker een voordeel

On-Topicie 16 GB is de totale opslag , natuurlijk moet daar dan ook de software e.d. van de telefoon op gezet worden , dus dan gaat er een gedeelte vanaf , en dat is je opslag capaciteit . Dat is eigenlijk altijd wel misleidend van de providers die adverteren met de hoge opslag , maar er gaat altijd wel wat van af .

Niet met een 32Gb kaartje erbij

Bewerkt (24 april 2013 15:01)

Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

EricJorem

EricJorem

• Lid sinds 27 november 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 18:05

Na lang wachten werd hij vorige week donderdag eindelijk vanuit de pre-order bezorgd: de pebble blue versie van de SIII. Zeker gelet op de ervaringen die ik had met de Spica en de ZTE Skate, is het een vergelijking tussen een 40 jaar oude Kever en een Lamborghini. De telefoon is zo bloedstollend mooi en reageert zo extreem snel en vloeiend dat je er bijna tranen van in je ogen krijgt van ontroering. Ook het feit dat je eindelijk eens een dag zonder zorgen met je foon kan werken zonder dat je continu het ontladingsicoontje in de gaten moet houden, strekt tot veel vreugde. Ik zou bijna zeggen “nooit meer wat anders”, maar dat wordt wellicht volgend jaar alweer gelogenstraft door de SIV, maar op dit moment: deze telefoon vindt momenteel op geen stukken na een gelijke, zowel op gebied van performance als esthetiek…

Bewerkt (24 april 2013 15:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren