Moet je kijken of de app een ex- en importeerfunctie heeft.
Zo niet, dan heb je een probleem.
Probeer anders deze eens, als je toch weer overnieuw moet beginnen:
(Bij deze kun je ex- en importeren.)
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.peter.blue.lijsten&hl;=nl
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Moet je kijken of de app een ex- en importeerfunctie heeft. Zo niet, dan heb je een probleem.
Had ik al geprobeerd. De app 'Notities' heeft alleen een functie 'verzenden' en 'Notitie synchroniseren'. Dat 'verzenden' is niet handig, en het 'synchroniseren' kreeg ik niet voor elkaar.
Hoe heet de app ? (linkje), dan kan ik eens kijken.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Moet je kijken of de app een ex- en importeerfunctie heeft. Zo niet, dan heb je een probleem.
Had ik al geprobeerd. De app 'Notities' heeft alleen een functie 'verzenden' en 'Notitie synchroniseren'. Dat 'verzenden' is niet handig, en het 'synchroniseren' kreeg ik niet voor elkaar.
Hoe heet de app ? (linkje), dan kan ik eens kijken.De standaard Samsung notitie app
GerKuijn
Het synchroniseren werkt via 'Google Docs' . Ik ken het niet, maar er wordt gevraagd om een ID en wachtwoord…moet ik daarvoor dan eerst een account hebben aangemaakt??Waarom doet synchroniseren het niet dan? Want dan zou alles erop blijven staanMoet je kijken of de app een ex- en importeerfunctie heeft. Zo niet, dan heb je een probleem. Had ik al geprobeerd. De app 'Notities' heeft alleen een functie 'verzenden' en 'Notitie synchroniseren'. Dat 'verzenden' is niet handig, en het 'synchroniseren' kreeg ik niet voor elkaar.Hoe heet de app ? (linkje), dan kan ik eens kijken.De standaard Samsung notitie app
Je kunt ook een account aanmaken, waarschijnlijk bedoel je een Samsung account
GerKuijn
Je kunt ook een account aanmaken, waarschijnlijk bedoel je een Samsung accountNee, ik moet inloggen bij mijn "Google-account" en dan mijn notities synchroniseren met Google Docs, maar het inloggen lukt dus niet…terwijl ik mijn wachtwoord weet, want ik heb een Gmail-account voor whatsapp…
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Ik wil mijn Samsung SIII mini (Android 4.1.2.) opnieuw installeren. In de standaard-app 'Notities' heb ik notities (circa 100) opgeslagen die ik niet kwijt wil. Ik wil ze daarom exporteren en na herinstallatie van mijn smartphone weer terugzetten. Ik heb 2 nu vragen..
1. Worden mijn notities uit de standaard-app verwijderd bij terugzetten van de fabrieksinstellingen van het toestel? En zo ja, 2. Kan ik deze notities op enigerlei wijze exporteren en weer importeren?