Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SebastiaanSpeck

SebastiaanSpeck

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2014
  • 12:20

Hallo,

Ik heb een probleem… Mijn batterij doet de laatste tijd raar. Hij geeft aan helemaal vol te zijn en als ik geen internet aan heb staan (dus geen WiFi/mobiele gegevens) blijft ie ook heel lang vol, maar zodra ik met internet verbind is ie binnen 5 minuten leeg… De batterij-indicator springt in n seconde om van 90 naar 60 en van 60 naar 30 en bij 30 valt ie uit. Als ik m dan weer aan de oplader hang, blijkt ie weer 70/80% vol te zijn. Heeft iemand een oplossing hiervoor? De telefoon is net n jaar oud

RedArrow

RedArrow

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2014
  • 10:09

Waarschijnlijk je accu naar de vaantjes.
Je kan een keer je batterij hercalibreren maar denk echt dat de eerste regel van toepassing is.

cindymus

cindymus

• Lid sinds 06 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2014
  • 20:06

ik heb sinds kort hetzelfde probleem met de mijne. hoe doe je dat hercalibreren?
ik heb de mijne nog geen twee jaar met een King abo van telenet dus normaal gezien is dit toch garantie?
de juffrouw in de telenet shop stuurt me naar huis met het advies van mn gsm aan de pc te hangen en te updaten via samsung kies maar ik denk dus dat dit niets gaat uithalen????

Jola

Jola

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2014
  • 11:01

Ik weet niet of de accu onder accessoires valt maar normaal vallen de Mobiele accessoires bij Samsung onder 6 maanden garantie.
Zelf dacht ik echter dat accu's niet onder garantie vallen.

Mvg, Jos

mees

mees

• Lid sinds 16 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2014
  • 11:40

ik heb ook sinds ongeveer een jaar een samsung galaxy s3 mini en heb hetzelfde probleem. ondertussen ben ik op zoek naar een nieuwe batterij maar ik vroeg me af of het uitmaakt dat mijn oude batterij 1500mAh is en ik nieuwe vind van bijvoorbeeld 2500 mAh. kan het kwaad als ik een nieuwe batterij van een hoger mAh er in doe of niet?

coenox

coenox

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2014
  • 12:29

- Samsung geeft een half jaar garantie op batterijen
- Ik heb zelf voor mijn Galacy S3 een dikkere batterij van een ander merk. Bevalt prima en kan volgens mij zonder problemen. Blijft natuurlijk eigen risico.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 16 juli 2014
  • 12:36

de mAh is de capaciteit van de accu/batterij dus een grotere kan geen kwaad zolang de voltage maar gelijk is.
Maar let wel op dat niet alle china accu's met een hoge mAh evenlang volhouden met een orginele met minder mAh.

coenox

coenox

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2014
  • 12:39

En als je voor kwaliteit wilt gaan kun je een originele Samsung extended battery kopen, of bijvoorbeeld die van Mugen. Overigens ben ik wel voor de goedkope China variant gegaan, en die bevalt me prima.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren