Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mar1anne

Mar1anne

• Lid sinds 08 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2014
  • 09:36

Op mijn PC en mijn MacBook Pro kan ik de instellingen dusdanig wijzigen dat de mail op de server voor een bepaalde tijd bewaard blijft bij het verwijderen van berichten. Hoe doe ik dat in mijn Samsung Galaxy SIII mini????

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 9 mei 2014
  • 16:19

Mar1anne
Op mijn PC en mijn MacBook Pro kan ik de instellingen dusdanig wijzigen dat de mail op de server voor een bepaalde tijd bewaard blijft bij het verwijderen van berichten. Hoe doe ik dat in mijn Samsung Galaxy SIII mini????

Als je in je email app op linksonder klikt en dan instellingen selecteert en dan account instellingen. Bij meerdere accounts het betreffende account selecteren, vervolgens op meer instellingen klikken, op instellingen inkomende mail klikken en vervolgens de optie E-mail verwijderen van server op nooit zetten.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Mar1anne

Mar1anne

• Lid sinds 08 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2014
  • 16:34

Ik ben bang dat deze oplossing niet geldt voor de SIII mini. Ik kan bij de “Inst. inkomende mail” alleen wat doen aan het wachtwoord, de I-map server, het beveiligingstype, de poort en het Prefix IMAP-pad. Verder niet. Dus het antwoord is voor mij tot nu toe nog niet voldoende. Aardig van je dat je het in ieder geval hebt geprobeerd!. Misschien later beter???
Marianne

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren