Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

promovoice

promovoice

• Lid sinds 17 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 april 2014
  • 17:24

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam niet zo snel iets gelijksoortigs tegen.

Sinds enkele dagen ontbreken er allemaal apps op mijn S3mini. Eén van de apps die ontbreekt, is die van de Play Store. Dus ik kan ze ook niet opnieuw laden. Een van de cruciale apps is die van Rabobank. Die heeft een update nodig en die kan ik nu niet downloaden. Daardoor kom ik de Rabo-app ook niet meer in. Dit geldt ook voor andere apps die graag een upgrade willen, maar die kan ik dus niet updaten. Ondertussen regent het wel meldingen daarover.

Ik kan wel op pc of mac inloggen op mijn Google Account en dan naar de Play Store gaan. Als ik daarna opnieuw probeer om de app voor de Play Store te downloaden naar mijn telefoon, geeft hij de melding dat dat zodadelijk zal gebeuren. Er gebeurt echter… niets. Ook niet na vele uren of meerdere pogingen.

Ik heb zowel via Kies Air als Kies (bedraad) getracht contact te maken, maar dan zegt hij dat er “geen verbinding” is. Ik kan dus ook geen backup maken, om daarna het toestel te factory resetten. Ik heb volgens mij alles geprobeerd te beredeneren, maar nu heb ik even de hulp nodig van medegebruikers. Waarvoor alvast hartelijke dank!

Bewerkt (17 april 2014 17:25)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 17 april 2014
  • 17:35

https://drive.google.com/file/d/0B30QYEMHd4bZWUpEclJYdWptTVU/edit?usp=sharing

installeer even de play handmatig.of andere optie flash met odin de firmware erop.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I8190 firmware's hier te vinden .de phn versie nemen.

Bewerkt (17 april 2014 17:40)
promovoice

promovoice

• Lid sinds 17 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 09:59

Superbedankt Angelo! Google Play Store app staat (en doet) het weer en alle apps zijn aan het updaten.
Nu hopen dat Kies straks ook weer werkt en dan ben ik heel blij ;-)

Top!!

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 18 april 2014
  • 10:43

top dat het weer werkt.als kies moeilijk doet even volledig verwijderen alsook de map bij programfiles en opnieuw installeren.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 18 april 2014
  • 20:03

wat kies betreft eigenlijk heb je die niet nodig.installeer esfile explorer en maak via de optie remote verbinding met je pc.
en om te backuppen kan je de app helium gebruiken .

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren