Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dante_mertens

dante_mertens

• Lid sinds 05 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2014
  • 11:11

ik val direct met de deur in huis met mijn probleem….

ik heb snel de onderwerpen in dit forum bekeken en denk niet dat een beschrijving van hetzelfde probleem waarmee ik zit tussen staat, tenzij ik erover heb gekeken natuurlijk.

probleem: (eigenlijk weet ik niet of het met mijn telefoon, androidversie, of operator heeft te maken)

sinds enkele weken heb ik problemen met 3G: als ik WIFI acces heb werkt alles zoals het moet… maar bvb. op het werk waar ik overschakel op 3G, wil niks nog werken… okay dat het iets trager gaat dan WIFI dat weet ik, en in het begin werkte ook alles… nu niet meer….

dus alles wat met internet te maken heeft blijft ofwel eindeloos “laden” ofwel “timeout door verbinding” keer op keer op keer op keer op keer… ik word er gek van en heb mezelf al verschillende keren moeten inhouden om niets met m'n apparaatje te doen waar ik later spijt van krijg.

nochtans is alles in orde: instellingen ongewijzigd, zoals vroeger, wanneer alles werkte… abonnement bij provider steeds op tijd betaald en zit ook niet over mijn gegevenslimiet (zelfs nog niet halverwege) ALLES waar ik ook maar kan aan denken is in orde: zelfs bij volle ontvangst “4 streepjes” kan ik niks, nul komma nul van online content openen, bekijken, doen via 3G… facebook: vergeet het maar: eindeloos laden tot uiteindelijk: timeout door verbinding, probeer opnieuw… youtube, hetzelfde, aleen het automatisch updaten van mijn weatherwidget werkt nog… Whatsapp: berichtje sturen komt klokje naast te staan, bericht wordt in het allerbeste geval pas veel later verstuur, en meestal maar pas wanneer ik terug wifi-connectie heb… ik word er gek van omdat ik het probleem maar niet vind… heeft het iets te maken met de laatste update van de android-versie een paar weken geleden?
dit lijkt me logisch want het is nog maar een paar weken dat ik dit probleem heb…

kan iemand helpen?!

(onderstaande foto toont mijn gelaatsuitdrukking wanneer ik de laatste tijd met mijn Smartphone pruts. :-D)

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren