Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Theathy

Theathy

• Lid sinds 03 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2014
  • 22:09

Hallo,

Ik heb sinds een klein jaartje (april 2013) een S3 mini. Na pak een beet 3 weken liet ik hem vallen, en met mijn ogen dicht zag ik helaas dat er een barst in zat, van de ene kant naar de andere kant in de breedte dwars door het scherm. Ik leef dus nu al een jaartje met een kapot scherm. Ik vind het niet fantastisch en ook niet leuk omdat er ook nog krassen all over the place zitten en ik daardoor duizenden pixels zie. Verder is hij sloom en na al het retina geweld van o.a. de iPad Air die ik onlangs ook heb gekocht, begint het scherm ook een beetje saai en niet mooi te worden. Nou heb ik nu weer eens geld gekregen (400 euro) en zat ik erover te denken om een nieuwe mobiel te kopen. Ik zou ook nog de mobiel kunnen claimen bij de verzekering, maar daar begin ik het jaar niet heel goed mee want als ik dan weer iets breek dan moet ik weer wachten tot volgend jaar. Zelf zat ik qua nieuwe mobiel sterk te denken aan de Nexus 5, omdat ik sowieso een iets wat scherper scherm wil en een Snapdragon 800 lijkt mij ook niet verkeerd. Dus wat raden jullie aan? Een nieuwe mobiel kopen, mijn geld opmaken maar wel weer plezier hebben van de nieuwe functies die ik allemaal voor mijn mond voorgeschoteld krijg of toch een reparatie claimen, mijn verzekering opmaken aan het begin van het jaar maar toch nog genieten van mijn oude vertrouwde mobieltje?

Dankjulliewel!

Tom de Ruiter

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 7 februari 2014
  • 14:45

Topic naar correcte forum (Galaxy SIII mini) verplaatst.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren