Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

flyerman

flyerman

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 263
  • Reputatie 0
  • 2 september 2013
  • 09:54

Ik heb van het weekend voor mijn dochter een Samsung Galaxy Ace 2 gekocht. Daar zat nog Android 2.3.6 op en ik moet zeggen dat draaide lekker.

Nu willen we allemaal mee net de tijd en heb dus de JB 4.1.2 er op gezet, deze is beschikbaar voor deze telefoon. Install ging prima, wipe and factory reset gedaan maar de telefoon is nu traag, niet alles maar als je een app opstart duurt het ruim 4 seconden voordat er wat gebeurt. De telefoon is gewoon niet echt responsive meer.

Nu zit ik te denken de tel terug te brengen en een S3 Mini voor haar te kopen. Maar hoe zit het met de snelheid van JB op deze telfoon, gaat dat lekker vlot of heb je ook haperingen? Op de S3 Mini zit 4.1.2 al standaard.

Bedankt voor de info.

wesley66101

wesley66101

• Lid sinds 13 juli 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 22:45

Ik vind het prima werken ik heb er zelf een paar maanden mee gewerkt en daarna via de onofficiële manier 4.2.2 erop gezet en dat werkt ook soepel ik zeg doen!

Smartphones: HTC wildfire s,Samsung Galaxy s3 mini

Allebei geroot en cyanogenmod 10.1 als rom

xLiliane

xLiliane

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 november 2013
  • 16:40

Ik heb zelf een Ace 2 (witte versie, gewoon simlockvrij uit de winkel, momenteel half jaar in bezit), en zit er ook aan te denken om een S3 mini te kopen. Mijn Ace2 is al een keer opgestuurd (al kan dat ook komen door een root dat die toen kapot was), en ik vind het echt een dramatelefoon. Of de S3 mini een stuk beter is weet ik niet, dat probeer ik juist te achterhalen.

Maar de redenen waarom ik, als ik jou was, de Ace 2 terug zou brengen voor een andere telefoon zijn onder andere:
- Zowel Jelly Bean als Gingerbread werken niet goed. Sloom, apps crashen snel, touchscreen werkt niet altijd helemaal goed (waarschijnlijk omdat de telefoon gewoon langzaam is). Als je de telefoon net hebt geupdate doet ie het nog wel goed maar hij wordt wel steeds langzamer.
- Toetsenbord (voor whatsapp ed) werkt niet goed. Op Gingerbread reageren de toetsen heel vaak niet? En op Jelly Bean is die erg traag. Wat heb ik daaraan?

Ik hoor dan ook graag of de S3 mini beter werkt, en of de nieuwere Androidversies er nog op kunnen… Want de Ace2 is al ongeschikt voor Jelly Bean, en krijgt ook sowieso geen updates meer denk ik. De s3 mini is ook vaak in de aanbieding bij diverse winkels, mogelijk omdat er intussen al een s4 mini is (die dan momenteel wel 300 euro kost, de s3 mini 200)

Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2014
  • 09:25

Bij mij draait de S3 mini super.

Ik heb er een geroote 4.1.2 opstaan maar zodra er een geroote 4.2.2 is ga ik die uit proberen.

Jammer vind ik wel mdat je van al die Android software geen systeemeisen kan vinden. Zou een stuk makkelijker zijn om te weten of iets überhaubt draait op je foontje. Zowel de OS van Android zelf als van al die apps die je kan downloaden.

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 24 februari 2014
  • 10:38

En de s3mini krijgt een update naar kitkat.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren