Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

koentje943

koentje943

• Lid sinds 15 augustus 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2013
  • 16:27

Hoi allemaal,

In maart 2013 heb ik een Samsung Galaxy S Advance aangeschaft. Leuk dingetje leek me. Het toestel beviel goed, maar een week terug gaf hij ineens aan dat hij aan het opladen was zonder dat hij in de oplader zat. Ook staat er soms dat hij voor 100% is opgeladen, maar hij is dan al uit de oplader.
Het volgende probleem waar ik tegenaan liep, was dat mijn mobiel niet herkend wordt op de PC's en laptops. Mijn vader heeft hetzelfde toestel en zijn toestel wordt wel herkend door de computer. De melding die ik krijg als ik mijn toestel via de USB-kabel verbind met de computer is: Het USB-apparaat wordt niet herkend. (Zie bijlage)

Ik heb al geprobeerd de drivers van mijn toestel te downloaden via internet en het toen weer geprobeerd, maar ik kreeg toen dezelfde melding. Ik had al verwacht dat dit het probleem niet zou zijn, aangezien het toestel van mijn vader wel verbinding maakt met de computer.

Zelf denk ik dat het aan de USB-poort ligt van mijn mobiel.

Iemand een idee of dit het probleem is of wat het probleem anders zou kunnen zijn?

K.

Bijlage:

Bewerkt (15 augustus 2013 16:29)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2013
  • 08:29

Er is niets bijzonders mee gebeurd? Zoals in contact gekomen met water? Lijkt iets van de hardware te zijn. Ik zou beroep doen op garantie.

koentje943

koentje943

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2013
  • 11:42

Niet dat ik weet. Ik heb gebeld naar studenmobiel, waar ik hem gekocht heb, en daar wordt er gezegd dat ze eerst onderzoekskosten hebben die tussen €40 en €60 euro liggen. Dan kijken ze of het probleem binnen de garantie valt en als dat niet het geval is gok ik dat dat ook nog minimaal €50 gaat kosten. 100 euro verder dus als ik pech heb en ik heb er geen €100 voor over.

Deze nacht was mijn mobiel trouwens helemaal leeg en laadde hij helemaal niet meer op. Ik had hem de hele nacht in de oplader gelegd en daarna was hij voor 27% opgeladen. Na opnieuw opstarten was dat ineens nog maar 5%. Ik snap er niks van.

Bewerkt (16 augustus 2013 11:44)
WhiteShine

WhiteShine

• Lid sinds 12 september 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 19 september 2013
  • 15:07

Al geprobeerd om je mobiel met Kies te verbinden?
Als je dit downloadt zitten de drivers in het programma.

cmderks93

cmderks93

• Lid sinds 15 april 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 26 september 2013
  • 09:08

je USB connector is verrot, dit kan stof zijn. Maar meestal moet ie vervangen worden. Mits er geen waterschade is is het gewoon garantie. Is een bekend probleem bij diverse modellen…
Gewoon ff naar een Vodafone of Phonehouse Repair Center. http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

Is meestal binnen 10 minuten weer klaar. (je usb connector word vervangen)

koentje943

koentje943

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2013
  • 15:45

Ik heb al veel op google gezocht maar Samsung geeft bijna in alle gevallen aan dat er sprake is van waterschade. Dit is bij mij niet het geval, maar dit hebben meer mensen en toch worden zij zelf aansprakelijk gesteld dat hij kapot is. Als ik hem opstuur en hij valt niet onder de garantie, wat waarschijnlijk zo is, dan moet ik de onderzoekskosten betalen en dan ook nog eens de reparatie. Kom ik nogal duur uit voor zo'n klein schadegevalletje…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren