Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sweetie

sweetie

• Lid sinds 18 november 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2013
  • 09:28

Hoi

Sinds de update naar JellyBean loopt mijn telefoon steeds vaker vast als ik iets open.
Nog meer mensen met hetzelfde probleem?

daf55

daf55

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2013
  • 19:27

sweetie
Hoi

Sinds de update naar JellyBean loopt mijn telefoon steeds vaker vast als ik iets open.
Nog meer mensen met hetzelfde probleem?

Ja helaas ik ook. Ik heb geprobeerd een stap terug te gaan naar 2.3.6, maar dat lukt niet. Toen heb ik nogmaals 4.1 erop gezet via Sammobile, en die versie met Odin erop gezet. Daarna weer geroot, en nu moet ik zeggen dat het aantal vastlopers erg is afgenomen. Maar snel uit de vergrendeling halen en dan meteen een Youtube filmpje vanuit een link openen gaat nog wel eens mis. Maar het wordt beter naar mate je hem langer in gebruik hebt.

Is mijn ervaring…

JWillem

JWillem

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 12:05

Ook erg veel last van vastlopen c.q. zeer langzaam na update JB. Een aantal APP's verwijderd waarvan ik dacht dat die veel geheugen gebruikte maar niets helpt! Wat is hier aan te doen zonder al te veel gedoe!

Groet,
Willem

JWillem

JWillem

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 6 december 2013
  • 09:03

Ik heb de “stoute schoenen” maar eens aangetrokken en factory reset uitgevoerd op mijn smartphone. Natuurlijk met Kies eerst een backup gemaakt en daarna de back-up weer terug opgezet. Al de geïnstalleerde Apps waren verdwenen en er weer een paar, die ik regelmatig gebruik op gezet. Het resultaat is er naar. Sinds een paar dagen geen vastloper meer gehad, hij is beduidend sneller en mijn accu gaat ook twee keer zo lang mee. DIT IS EEN AANRADER!

Groet,
Willem

Snijworst

Snijworst

• Lid sinds 08 januari 2012
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 8 december 2013
  • 22:17

Hier hetzelfde probleem. Vooral internetten is een drama. Factory reset helpt niet. Voor diegene die terug willen naar de oude versie is hier een howto.

http://www.ibtimes.co.uk/articles/456865/20130414/galaxy-s-advance-android412-jellybean-downgrade-gingerbread.htm

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren