Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

daf55

daf55

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2013
  • 12:03

Ik ben een beetje klaar met vastlopers op de meest ongelukkige momenten. De originele Nederlandse JB werkt helaas niet beter dan de Russische of Service die ik er op heb.

Ik probeer nu via Odin terug te gaan naar GB, maar ik blijf steeds met (elke Nederlandse!) versie 2.3.6. hangen na het flashen op het opstartlogo.

Ik heb de XEN versie gehad, de T-mobile en de Vodafone. Alle 3 blijven ze dus op het startlogo hangen. Ik kan dan ook niet naar Recovery om een factory reset te doen.

Gelukkig kan ik wel steeds terug naar de Nederlandse 4.1.2. maar ja, dat was nu het probleem… (en steeds weer een 3kwartier wachten op een nieuwe downloadmogelijkheid: Wie heeft die stomme beperking op Hotfile bedacht???)

Kortom, wie weet een oplossing om het voor elkaar te krijgen?

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 16 juni 2013
  • 17:32

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2100642

daf55

daf55

• Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2013
  • 18:19

Ja, deze heb ik ook geprobeerd, maar dan wil de telefoon niet aan Odin gekoppeld worden. Als ik alleen een PDA start dan wel. Maar met de PIT en CSC ingevuld niet…

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 16 juni 2013
  • 18:47

Wat bedoel je met ‘Odin kan niet gekoppeld worden’? Je koppelt je telefoon toch al voordat je de vakjes invult?

Ik denk dat repartioning met de pit de sleutel is.

daf55

daf55

• Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2013
  • 08:50

Dat denk ik ook. In het pakketje wat op XDA wordt aangeboden zit een PIT bij, en die zou wel eens verkeerd kunnen zijn. Maar welke de juiste dan zou moeten zijn? Dat kan ik nergens vinden.

Uiteraard wel koppelen, maar geen gegevens wegschrijven naar de telefoon, dat bedoelde ik er mee.

Op XDA kan ik niet posten en vragen stellen, omdat je eerst een aantal posts moet doen… :-(

Waar zou ik de juiste PIT kunnen vinden voor een standaard (4gb of heb ik een 8gb?) Advance?

Bewerkt (17 juni 2013 08:51)
nanders

nanders

• Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 17 juni 2013
  • 10:09

uit dit bericht heb ik de PIT gehaald die ik heb bijgevoegd, voor een 8GB Galaxy S Advance.

Ik weet niet welke editie jij hebt, de meeste modellen in NL hebben 8GB (check je maximale hoeveelheid geheugen eens bij je instellingen, als je 8GB heb zou er 4-6GB totaal beschikbaar moeten zijn, de rest gebruikt de ROM zelf).

Bijlage:

attachmentGT-I9070_EUR_XX_8G_20111220_KL6.pit (3,0 KB)

daf55

daf55

• Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2013
  • 17:36

Nou, dat was ook geen feest! Eerst leek het goed te gaan, maar alleen een Engelse versie van GB. Geen Nederlandse taal keuze. Na wat zoeken de juiste Nederlandse versie. Maar dan het Rooten, dat lukte voor geen meter! Steeds weer opnieuw opstarten na een paar minuten!

En ik had dus een hele kale versie van Touchwiz erop, want ik kon geen apps meer rangschikken, en geen sneltoetsen veranderen, zoals een browser en gmail in de onderbalk plaatsen.

Dat was dus geen succes.

Dan maar terug naar 4.1.2….

dantemarten

dantemarten

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 18:34

daf55
Ik ben een beetje klaar met vastlopers op de meest ongelukkige momenten. De originele Nederlandse JB werkt helaas niet beter dan de Russische of Service die ik er op heb.

Ik probeer nu via Odin terug te gaan naar GB, maar ik blijf steeds met (elke Nederlandse!) versie 2.3.6. hangen na het flashen op het opstartlogo.

Ik heb de XEN versie gehad, de T-mobile en de Vodafone. Alle 3 blijven ze dus op het startlogo hangen. Ik kan dan ook niet naar Recovery om een factory reset te doen.

Gelukkig kan ik wel steeds terug naar de Nederlandse 4.1.2. maar ja, dat was nu het probleem… (en steeds weer een 3kwartier wachten op een nieuwe downloadmogelijkheid: Wie heeft die stomme beperking op Hotfile bedacht???)

Kortom, wie weet een oplossing om het voor elkaar te krijgen?

Beste daf55 zou u misschien de site van de downloads in het nederlands kunnen reageren op mij of de bestanden even e mailen met een uitleg er bij graag naar dantemarten@gmail.com

nanders

nanders

• Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 18 juli 2013
  • 19:07

je dient de nederlandse stock rom te installeren. Deze kun je downloaden van www.sammobile.com/firmware (account is wel vereist).

Tevens moedigen wij niet aan om reacties per mail te versturen, daar wordt een forum niet informatiever van.

Om je op weg te helpen, hier is de directe link: http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=9318

Bewerkt (18 juli 2013 19:09)
dantemarten

dantemarten

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 22:08

bedankt nanders

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren