Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AlwaysAndroid

AlwaysAndroid

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 20:18

Ik wil mijn sgs Advance updaten naar 4.1.2 maar je moet daarvoor je tel aansluiten op de pc.

Ik heb dat gedaaan mijn telefoon laadt wel op maar ik krijg maar geen menu om te selecteren wat ik wil . Ook bij deze computer staat mijn telefoon er niet. Terwijl er op van telefoon staat: Mediascannen actief, MTP verbonden ofzo en hij laadt gewoon op. EN ik heb mijn usb kabel laten nachecken en hij is niet kapot ofzo. Ik heb mijn laptop laten nachecken is ook niks mis mee, maar verder konden ze ook niet zeggen anders moest je geld betalen, Weet iemand een oplossign?

Lemon

Lemon

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2013
  • 11:22

AlwaysAndroid
Ik wil mijn sgs Advance updaten naar 4.1.2 maar je moet daarvoor je tel aansluiten op de pc.

Ik heb dat gedaaan mijn telefoon laadt wel op maar ik krijg maar geen menu om te selecteren wat ik wil . Ook bij deze computer staat mijn telefoon er niet. Terwijl er op van telefoon staat: Mediascannen actief, MTP verbonden ofzo en hij laadt gewoon op. EN ik heb mijn usb kabel laten nachecken en hij is niet kapot ofzo. Ik heb mijn laptop laten nachecken is ook niks mis mee, maar verder konden ze ook niet zeggen anders moest je geld betalen, Weet iemand een oplossign?
Je moet op je PC het programma Samsung Kies installeren en draaien!
Is hier te downloaden.
En in je telefoon moet onder Instellingen en Ontwikkelaarsopties het vakje USB-foutopsporing aangevinkt staan.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren