Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AlwaysAndroid

AlwaysAndroid

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2013
  • 17:52

Beste leden,

Ik heb gehoord dat de update alleen te verkrijgen is via Samsung Kies. Nou heb ik Samsung Kies, en een nieuwe USB-Kabel en dan sluit ik het aan op mijn laptop, dan vindt kies mijn telefoon wel maar dan staat er hele tijd loading, het duurt te lang. En Kies Air werkt weer wel gewoon. Is er een andere manier???

Hoor het graag…

htijssen

htijssen

• Lid sinds 29 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2013
  • 19:02

Hoi. Ik heb eindelijk kunnen upgraden. Heb eerst usb foutopsporing uitgezet.
Daarna Kies opgestart en firmware upgrade aangeklikt. De setupgegevens van de firmware worden geladen. Nu lijkt het dat er niets gebeurt. De verbinding met de gsm wordt verbroken.
Wachten! wachten! wachten!
Na ca 8 minuten begint het circus te draaien en gebeurt er van alles.
De upgrade werkt wel degelijk, maar je moet gewoon wachten.

Succes,
Henk.

JWillem

JWillem

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 10:43

Waarom is de update alleen te verkrijgen via Kies?
Ik ben hier niet goed in thuis en durf op die manier niet met mijn phone te klooien. Ik zie door de bomen ook het bos niet meer!
Lijkt mij dat Samsung de klant toch op z'n minst moet bedienen om de update direct via de smartphone te laten lopen!!
Toen ik een aantal maanden geleden mijn phone voor het eerst opstartte ging hij ook direct updaten dus het kan wel. Ik wil op deze manier mijn ongenoegen toch even uiten!

Groet,
Willem

Domier

Domier

• Lid sinds 20 augustus 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 13:37

@Willem,

Bij het opstarten haalt hij in principe software-update's op. En voor wat betreft het updaten met Kies. Dat zou zelfs een klein kind kunnen. Je hoeft niets te doen. Paar klikken en het gebeurd. Kies is sowieso al heel makkelijk te bedienen.

@AlwaysAndroid,

Probeer de “verbindings-fout oplosser” eens. Dan gaat Kies alle drivers opnieuw installeren en heb je 9 van de 10 keer wel weer verbinding en komt het updaten helemaal goed.

Greetzzz

Domier

JWillem

JWillem

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2013
  • 09:00

Domier
@Willem,

Bij het opstarten haalt hij in principe software-update's op. En voor wat betreft het updaten met Kies. Dat zou zelfs een klein kind kunnen. Je hoeft niets te doen. Paar klikken en het gebeurd. Kies is sowieso al heel makkelijk te bedienen.

@AlwaysAndroid,

Probeer de “verbindings-fout oplosser” eens. Dan gaat Kies alle drivers opnieuw installeren en heb je 9 van de 10 keer wel weer verbinding en komt het updaten helemaal goed.

Ik heb van de Samsung-site Kies op mijn PC gezet en geïnstalleerd (wel op de C-schijf, andere schijf lukte niet). Daarna Kies gestart en mijn smartphone met USB aan de PC gekoppeld. Een pop-up scherm vraagt je dan om up te graden en na een klik van de muis had ik na 7 minuten de nieuwe firmware op mijn smartphone. Inderdaad, een kind kan dit ook!!

Groet,
Willem

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren