Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dunhead

dunhead

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 15:32

Beste mensen van Androidworld,

Zoals het onderwerp al zegt heb ik helaas mijn Samsung Galaxy s Advance gehardbricked.

De ellende begon toen ik van plan was een custom rom op mijn mobiel te zetten, daarvoor was een root vereist ivm. flashen. Dit deed ik via odin. Zonder mijn besef liet odin blijken dat er iets failed was. Ik had dit niet gezien en unplugde mijn mobiel. Achteraf bleek dat mijn usb poort storingen veroorzaakte. Ik besloot nadat mijn mobiel niet kon worden opgestart (soft brick) ik weer mijn stock rom erop moest zetten. Zo gezegd zo gedaan, alleen ging mijn usb kabel uit mijn laptop tijdens het proces. Mijn mobiel deed niks meer en besloot de batterij eruit te halen. Ik kan hem nu niet meer aanzetten en kan niet in download of recovery mode. Ik denk dat mijn mobiel een hard brick heeft.

Wat zijn nu nog mijn opties? Ik denk dat dit probleem niet onder garantie valt. Is mijn probleem nog op te lossen en natuurlijk nog te repareren? of is mijn mobiel ter dood opgeschreven?

Bij voorbaat dank

duiv

duiv

• Lid sinds 15 april 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 02:13

Het is bijna onogelijk om je mobiel te hardbricken zelfs als je de kabel verwijderd. Ga anders gewoon terug naar je telecomprovider en zeg dat je toestel het heeft begeven zonder je bovenstaande verhaal te vertellen. Grote kans dat je met een andere de deur uitloopt.

thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 22:01

dunhead
Beste mensen van Androidworld,

Zoals het onderwerp al zegt heb ik helaas mijn Samsung Galaxy s Advance gehardbricked.

De ellende begon toen ik van plan was een custom rom op mijn mobiel te zetten, daarvoor was een root vereist ivm. flashen. Dit deed ik via odin. Zonder mijn besef liet odin blijken dat er iets failed was. Ik had dit niet gezien en unplugde mijn mobiel. Achteraf bleek dat mijn usb poort storingen veroorzaakte. Ik besloot nadat mijn mobiel niet kon worden opgestart (soft brick) ik weer mijn stock rom erop moest zetten. Zo gezegd zo gedaan, alleen ging mijn usb kabel uit mijn laptop tijdens het proces. Mijn mobiel deed niks meer en besloot de batterij eruit te halen. Ik kan hem nu niet meer aanzetten en kan niet in download of recovery mode. Ik denk dat mijn mobiel een hard brick heeft.

Wat zijn nu nog mijn opties? Ik denk dat dit probleem niet onder garantie valt. Is mijn probleem nog op te lossen en natuurlijk nog te repareren? of is mijn mobiel ter dood opgeschreven?

Bij voorbaat dank
Batterij er een paar dagen uithalen en wachten. Anders gewoon terug gaan naar de winkel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren