Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

duiv

duiv

• Lid sinds 15 april 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 17:27

Voor alle mensen die elke x het zelfde vragen,als je elders in dit forum kijkt zie je een handleiding staan die ik eerder gepost hebt om JB er op te zetten. Als je deze handleiding stap voor stap volgt, maar je de nieuwe LQE versie leest war daar nog de Russische beschreven staat kan het echt niet misgaan.
Kijk bv eens hier om de juiste versie te vinden: Stock FWs 9070 & P || JB I9070OZSMD1 || ROM Links || D-H.ST - xda-developers
doe na het downloaden het bestand wel unzippen (alle 2 bestanden) in een aparte map. Start Odin volg de stappen en voila je hebt de best werkende Jellybean van 30 april wat waarschijnlijk ook de definitieve versie voor Nederland is voor unbranded toestellen. Deze versie die ik nu een dag getest hebt heeft nul komma nul bugs ook niet in Videoplayback of Youtube weergave. Ik heb met rootbackup (gratis in Googleplay) een backup van mijn apps en data gemaakt en alle 116 apps draaien foutloos na opnieuw rooten( zoals Evildroid hier heeft beschreven )en je hebt de lang verwachte foutloze JB rom (dit is mijn 5e versie)

Bewerkt (4 mei 2013 17:27)
missmarissx

missmarissx

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 19:26

Thanks ik ga hem downloadenben benieuwd!

Bewerkt (4 mei 2013 19:26)
jordi0546

jordi0546

• Lid sinds 29 juni 2012
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 16:27

is deze in het nederlands?

Bewerkt (5 mei 2013 16:27)
Lemon

Lemon

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 18:35

De “eerder geposte handleiding” is hier te vinden.
Ik heb het een tijdje geleden ook zo gedaan, maar dan met de Servische versie (I9070XXLQB) van februari. De Duitse is natuurlijk verser (van 29/4), maar ik vermoed dat de Nederlandse update nu snel zal komen, en daar wacht ik dan maar op.
Overigens merk ik op dat in het bovenbedoelde stappenplan staat dat er niet gewiped hoeft te worden. Heb ik ook niet gedaan, en ik ben geen grote problemen tegengekomen. Behalve dan dat na elke keer opnieuw opstarten niet alle ikoontjes terugkomen (heb ik elders over gepost).
In andere draadjes wordt echter aangeraden om na updaten te wipen/factory reset toe te passen. Wat is nu wijsheid?
En ja, gewoon Nederlands. De taal die je ingesteld had, wordt vanzelf opnieuw gekozen.

Bewerkt (5 mei 2013 18:35)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 5 mei 2013
  • 18:50

Dan zal het niet meer lang duren totdat PHN(Nederland) aan de beurt is

Bewerkt (5 mei 2013 18:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren